197134
۰۵ اسفند ۱۳۹۷

آخرین لحظات زندگی دختر نوجوان پیش از انفجار گاز+ فیلم

دختر نوجوان آمریکایی که سرگرم تهیه ویدئویی از خود بود به طور تصادفی آخرین لحظات زندگی‌اش را ثبت کرد.

به گزارش کودک پرس ، دختر نوجوان آمریکایی به طور تصادفی آخرین لحظات زندگی‌اش را ثبت کرد. ” لیندا راجرز ” ۱۲ ساله که در حال تهیه ویدئویی سلفی از خود بود لحظاتی بعد در یک تراژدی در اثر انفجار گاز خانگی جان خود را از دست داد.

خانواده این کودک با انتشار این ویدئو‌ها آخرین لحظات زندگی دختر ۱۲ ساله خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشتند. این اتفاق در صبح روز ۲۳ فوریه سال گذشته در شهر دالاس در ایالت تگزاس و هنگامی که او خود را برای شرکت در رقابت National Cheerleaders Association competition آماده می‌کرد رخ داد.

در یکی از این ویدئو‌ها صدای لیندا شنیده می‌شود که در حال تهیه ویدئوی سلفی می‌گوید: ” صبح بخیر بچه‌ها، الان ساعت ۶:۰۲ دقیقه جمعه صبح است. من در حال آماده شدن هستم. ” در ویدئویی دیگر او در مورد مدل مو‌های خود توضیح می‌دهد و ویدئوی سوم تایم لپسی است که لیندا در آخرین لحظات قبل از انفجار ضبط کرده است. لحظاتی بعد و هنگامی که نور نارنجی رنگی همه جا را در بر می‌گیرد لیندا از مقابل فریم دوربین محو می‌شود و صفحه تاریک می‌شود.

 

این انفجار موجب برخاستن خانواده دختر از خواب شد، اما برای نجات جان این دختر نوجوان بسیار دیر شده بود. خانواده این کودک که در لحظه وقوع حادثه در خواب بودند به طور معجزه آسایی از این انفجار جان سالم بدر بردند. اگرچه پس از این حادثه این دختر به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان بیمارستان اعلام کردند که او پیشتر جانش را از دست داده است.

“ماریا راجرز”، مادر لیندا در گفتگویی که روز چهارشنبه با FOX4 داشت، گفت: ” دخترم همیشه دوست داشت تاپ و بهترین باشد. او دوست داشت بهترین پزشک شود. ” ماریا در مورد این اتفاق گفت که آن‌ها هرگز نشانه یا بویی که مبنی بر نشت گاز در منزل آن‌ها باشد احساس نکرده بودند. این در حالی است که بنا به گفته ” آتموس انرژی “، شرکت خدمات رسانی گاز احتمالا انفجار در اثر نشت گاز از منزل همسایه بوده است. خانواده قربانی شکایتی را علیه این شرکت که حدود ۹۸ مایل لوله کشی در شهر دالاس و از جمله خانواده قربانی را انجام داده مطرح کرده‌اند.

 

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی آمریکا در مورد علت وقوع این حادثه ادامه دارد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار