197013
۰۴ اسفند ۱۳۹۷
همگام با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد؛

عضویت ۲۰۰ نوجوان و جوان در کانون فرهنگی و هنری شهدای زوارم

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای زوارم شیروان از عضویت بیش از ۲۰۰ نوجوان و جوان در این کانون و مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی نوروزیان، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای زوارم مسجد صاحب الزمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) روستای زوارم از توابع شهرستان شیروان با بیان اینکه این کانون در تابستان سال 97 تاسیس شده است، گفت: در حال حاضر بیش از 200 نفر از جوانان و مردم روستا عضو این کانون شده اند.

وی با اشاره به اینکه از زمان تاسیس برنامه های مختلفی از سوی کانون در مسجد  روستا صورت گرفته است، افزود: مراسم قرائت قرآن هر شب طی ساعت خاصی با حضور اعضاء انجام می گیرد.
نوروزیان اظهارداشت: برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه ایام الله دهه فجر و مراسم عزاداری ایام دهه فاطمیه از دیگر برنامه هاست.

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای زوارم شیروان افزود: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی نیز مراسم پیاده روی خانوادگی همراه با اهداء جوایز از سوی این کانون در روستا اجرا شد.
نوروزیان همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب در محل مسجد به همت کانون شهدای زوارم خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با کتاب های موجود کانون به مدت دو روز برای نمازگزاران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برپا شد.

وی، نبود بودجه و تجهیزات لازم جهت اجرای برنامه ها و طرح های اقتصادی را مهم ترین مشکلات برشمرد و افزود: امیدواریم مسئولان توجه بیشتری برای رفع مشکلات مالی در محیط روستاها جهت رونق طرح های اشتغالزایی داشته باشند.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار