197010
۰۴ اسفند ۱۳۹۷

مراسم اختتامیه سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان البرز

مراسم اختتامیه سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان استان البرز در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، مراسم اختتامیه سومین سالانه نقاشی کودک و نوجوان استان البرزبا حضور مسئولین شهری و استانی ، جمعی از هنرمندان پیشکسوت نقاشی و همچنین کودکان ونوجوانان هنرمند در زمینه نقاشی و والدین آنها و سایر علاقمندان به هنر در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برگزار شد.

سومین سالانه نقاشی کودک ونوجوان استان البرزبه انجمن هنرهای تجسمی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دو بخش آزاد و موضوعی(دوست خیالی من) برگزار گردید و کودکان و نوجوانان در گروه های سنی الف (٤ تا ٦ سال)، ب ( ٧ تا ٩ سال)، ج (١٠ تا ١٣ سال)، د (١٣ تا ١٦ سال) در این سالانه نقاشی شرکت نمودند.
در این مراسم عباس زارع، رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: خوشحالیم که شاهد اختتامیه سومین رویداد سالانه نقاشی کودک و نوجوان در حوزه هنرهای تجسمی هستیم و به متولیان این امر دست مریضاد می گویم.
وی ادامه داد: به عنوان نماینده کوچک مردم در حوزه مدیریت شهری از سه گروه که در توالی هم قرار دارند؛ پیشکسوتان هنر نقاشی که در جمع حاضرند، خانواده ها و والدین هنرمندان که سعی و تلاش می کنند که بستر مناسبی برای فرزندان فراهم کنند و هنرمندانی اینچنین در فضای خانواده و شهرپرورش دهند و هنرمندان کودک و نوجوان که همت واراده کردند و مصصم شدند تا کاری یاد بگیرند و نزد اساتید خود شاگردی کنند و هنر آنها را استمرار بخشند، تقدیر و تشکر می کنم .
زارع در ادامه تصریح کرد: وقتی عامل معروف بودن و مشهوریت را در شهرهای مهم و پیشرو پیگیری کنیم در آخر به هنر می رسیم، در فضای مدیریت شهری ، هنرمندان که به نوعی سرمایه های اجتماعی هستند در کنار فضای فیزیکی مهم و تأثیر گذارند.
وی ضمن ابراز خوشحالی از اینکه اساتید و سندیکاها و انجمن ها تلاششان برجسته و موثر است گفت: امیدواریم با کمک این هنرمندان فضای برای پویایی بیشتر و توسعه فرهنگ و هنر بوجود بیاید و در آینده با رشد این کودکان هنرمند شاهد جاری و ساری شدن بیش از پیش فرهنگ و هنر در شهر باشیم.
رئیس شورای اسلام شهر کرج در ادامه ضمن تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، بابت محیا کردن شرایط برای برگزاری این رویدادهنری خاطرنشان کرد: تلاش کردیم رابطه ای تنگاتنگ بین مدیریت شهری و شهرداری با هنرهای تجسمی بوجود آید و امید است از هنر و آفریده این کودکان هنرمند استاده بهینه شود و تصمیم برآن شد که چند اثر از آثار برگزیده این سالانه در سطح شهر به عنوان المان شهری استفاده گردد.
زارع در پایان وعده داد: به زودی کلنگ تئاتر شهر در بلوار بلال، مقابل شهرداری و باغ کتاب شهر کرج در منطقه ٦ شهرداری به زمین می خورد و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
در ادامه این مراسم مریم اسماعیلی فرد،مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز، ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در این مراسم گفت: برخلاف جلساتی که برگزار می شود و واقع گراها آنها را اداره می کنند ، این جمع رویا پرداز و ایده آلیست است و کودک هنرمند رویاهای خود را به تصویر کشانده است و این رویا پردازها هستند که دنیا را جای بهتری برای زندگی می کنند.
اسماعیلی فرد در ادامه افزود: خوشحالم که در جمع کودکانی هستم که خود را باور دارند و با همکاری و همیاری خوب والدین پله های ترقی را در هنرمی پیمایند و از آقای مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز که حامی این رویدادها در استان هستند و آقای زارع که نگاهشان صرفا درقالب مدیریت شهری نیست و دیدگاه هنری دارند تقدیر و تشکر می نمایم.
وی در پایان صحبتهای خود عنوان کرد: درشهرهایی که هنر در آن جریان دارد حال انسان بهتر است ، ما امیدواریم با سعی و تلاش دردفتر رسیدگی به امور بانوان و خانواده استانداری البرزکه مرجع استانی حمایت از کودک است بتوانیم اعلام کنیم که شهر کرج حامی کودک است.
در خاتمه این مراسم از برگزیدگان سومین سالانه نقاشی استان البرز با اهداء جوایزی تجلیل بعمل آمد و از شرکت کنندگان در این سالانه تقدیر شد.
منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار