197007
۰۴ اسفند ۱۳۹۷

۳۵ ورزشکار به اردوی تیم ملی جوانان سپک تاکرا دعوت شدند

سرپرست تیم ملی سپک تاکرای جوانان از دعوت ۳۵ ورزشکار جوان و نوجوان به سومین اردوی آمادگی این تیم ملی خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، غلامرضا عبدی افزود: این ورزشکاران پس از پایان المپیاد استعدادیابی سپک تاکرا توسط کادر فنی به اردوی آمادگی تیم ملی جوانان دعوت شده اند.
وی ادامه داد: ورزشکاران دعوت شده زیر 18 سال بوده و از استان های مرکزی، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، کرمان، کرمانشاه، فارس، زنجان و گلستان در این اردو حاضر خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همچنین در این اردو، حمید جعفرپور به عنوان سرمربی از استان فارس، مصطفی جعفری به عنوان مربی از استان مرکزی، امیرمختار عسگرپور به عنوان مربی از استان کرمان و حمیدرضا زارعی به عنوان مربی از استان مازنداران حضور دارند.
عبدی گفت: سومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان در این رشته 15 اسفند ماه به میزبانی مراغه با حضور ورزشکاران دعوت شده به این اردو برپا می شود.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی جوانان سپک تاکرای کشورمان در راستای آماده سازی این تیم برای حضور قدرتمند و افتخار آفرین در رقابت های بین المللی تایوان برگزار می شود.
سپک تاکرا یکی از رشته های زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی کشور است، این رشته ورزشی شبیه والیبال بوده اما به جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می شود.

این بازی از ورزش های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.

شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار