196940
۰۴ اسفند ۱۳۹۷

لحظه وحشتناک آویزان شدن کودک از سقف بیمارستان!+ فیلم

آویزان شدن یک دختر خردسال از سقف طبقه ۷ بیمارستانی در تایلند، لحظه‌ای دلهره‌آور و وحشتناک برای شاهدان عینی رقم زد.

به گزارش کودک پرس ، کودکی که به طرزی وحشتناک از سقف یک بیمارستان در تایلند آویزان شده بود، به طور معجزه‌آسایی نجات یافت. این دختر خردسال که در پشت‌بام این بیمارستان ۷ طبقه با دیدن یک مارمولک به دنبال آن دویده بود، ناگهان به پایین سقوط کرد اما لباس او ناجی جانش شد. لباس کودک حین سقوط به علامت نام بیمارستان گیر کرد و او پس از چند لحظه آویزان ماندن در ارتفاع، توسط یکی از شاهدان عینی نجات یافت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، این کودک را در حالی که بین آسمان و زمین در مقابل چشمان وحشت‌زده شاهدان عینی آویزان مانده، نشان می‌دهد. در حالی که پرستاران و پرسنل بیمارستان در بالکن طبقه هفتم و همچنین در سقف بیمارستان حضور دارند و برای نجات کودک در تلاش هستند، سرانجام او توسط یکی از آن‌ها بالا کشیده می‌شود.

 

گفته می‌شود این حادثه زمانی رخ داد که این دختر خردسال به همراه پدرش برای درمان بیماری خود در بیمارستان حضور یافته بود. هنگامی که پدر کودک سرگرم درمان بیماری خود بود، این کودک وارد پشت‌بام بیمارستان شد. او با فشار دادن درب اضطراری آتش‌سوزی و بالا رفتن از پله‌ها در تعقیب یک مارمولک بود که این حادثه رخ داد. یکی از بیماران با شنیدن صدای گریه کودک که از بیرون پنجره شنیده می‌شد، بلافاصله پرستاران را در جریان این حادثه قرار داد. در ادامه شش پرستار خود را به پشت‌بام بیمارستان رساندند و توانستند کودک را نجات دهند.

 

گفتنی است؛ این حادثه بعد از ظهر روز یکشنبه و در بیمارستان Paholpolpayuhasena در شهر «کانچانابوری» در مرکز تایلند رخ داد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار