196832
۰۱ اسفند ۱۳۹۷

بخشنامه نقل و انتقالات برون و درون استانی فرهنگیان ابلاغ شد+ جزئیات

بخشنامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، آزمایشی، پیمانی و قراردادی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی در سال ۹۹-۱۳۹۸ به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش کودک پرس ، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، بخشنامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، آزمایشی، پیمانی و قراردادی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی در سال 99ـ1398 را به استان‌ها ابلاغ کرد.

متقاضیان انتقال درون استانی و برون استانی در صورت دارا بودن شرایط باید بر اساس جدول زمان‌بندی به آدرس اینترنتی enteghal.medu.ir مراجعه کرده و با تکمیل فرم، درخواست خود را ثبت کنند و مدارک خود را برای بررسی به امور اداری آموزش و پرورش منطقه ارائه دهند؛ مسؤولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل و پاسخگویی به متقاضیان بر عهده مدیر کل آموزش و پرورش استان‌هاست.

مراجعه متقاضیان به واحدهای ستادی و تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت درون‌استانی حداکثر تا 31 فروردین 1398 و برون‌استانی حداکثر تا 31 اردیبهشت 1398 باید تمام شود.

شرایط انتقال دائم

نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدأ، دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 1398 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی (مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت‌ سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین، جزو سابقه خدمت محسوب نمی‌شود) شرایط انتقال دائم هستند.

همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تأییدیه از مراجع ذی‌صلاح به استناد ماده 17 آیین‌نامه اجرای ماده 13 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان بدون داشتن این شرایط هم منتقل می‌شوند.

شرایط و ضوابط انتقال موقت

دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 1398 و به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی شرط انتقال دائم است.

همسر همکاران فرهنگی که برای ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز، متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل باشند و مستخدمینی که در سال تحصیلی 1398-1397 در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولتی (غیر از دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی و پیام نور) مشغول به تحصیل باشند و با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل هستند و متقاضیانی که به تشخیص کمیته توسعه مدیریت منطقه و تأیید کارگروه توسعه مدیریت استان مبدأ و مقصد دارای شرایط حاد و خاص هستند می‌توانند از این انتقال استفاده کنند.

انتقال نیروهای قراردادی و انتقال اضطراری

انتقال نیروهای قراردادی با موافقت اداره‌های کل مبدأ و مقصد و سایر مقررات از جمله تأمین اعتبار در اداره کل مقصد با هماهنگی اداره‌های بودجه بلامانع است.

موارد ضروری، حاد و اجتناب‌ناپذیر نیز صرفاً با تأیید کارگروه توسعه مدیریت استان و با رعایت شرایط عدم نیاز در مبدأ و نیاز در مقصد و دارا بودن شرایط و ضوابط انتقال دائم و موقت در بازه زمانی 15 تا 25 شهریور انجام می‌شود.

زمان‌بندی روند بررسی نقل و انتقالات براساس جدول زیر اعلام شده است:

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار