196736
۰۱ اسفند ۱۳۹۷

استقبال از کتاب‌های دینی کودک ایران در کشورهای حاشیه خلیج فارس

مدیر نشر جمال از انتشار ترجمه چند عنوان کتاب کودک در حوزه ادبیات دینی به زبان عربی و استقبال از آن در کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سبحانی‌نسب، مدیر نشر جمال، از انتشار مجموعه «نقاشی‌های خدا» به زبان عربی خبر داد و گفت: این اثر برای گروه سنی «الف» به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا حیدری ابهری نوشته شده و تلاش دارد تا مفاهیمی مانند توحید را با زبان داستان به کودکان آموزش دهد.

وی ادامه داد: ترجمه عربی این اثر اخیراً منتشر و در برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس توزیع شده است.

وی همچنین از استقبال مخاطبان عرب‌زبان از ترجمه عربی کتاب «خدایا اجازه» خبر داد و یادآور شد: این اثر نیز به قلم حیدری ابهری نوشته شده و در برخی از کشورهای عربی مانند کویت مورد استقبال قرار گرفته است.

 

به گفته مدیر نشر جمال؛ چاپ هشتم ترجمه عربی مجموعه «به من بگو خدا کیست؟» نیز به تازگی منتشر شده است. این اثر در 10 جلد به موضوع توحید و مباحث مرتبط با این موضوع می‌پردازد.

سبحانی‌نسب همچنین در ادامه از استقبال کشورهای همسایه از کتاب‌های دینی کودک و نوجوان ایران خبر داد و اضافه کرد: اگر کتاب‌ها فارغ از تعصبات مذهبی نوشته شود و از کتابسازی خوب نیز بهره‌مند باشد،‌ حتماً در کشورهای همسایه به ویژه کشورهای عربی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار