196727
۳۰ بهمن ۱۳۹۷
موسسه گابارون اعلام کرد؛

موفقیت کودک فردیسی در مسابقات بین‌المللی نقاشی با عنوان «کودکان برای حقوق بشر»

باراد معمار کرمان کودک ١٠ ساله فردیسی، موفق شد در مسابقات نقاشی بین‌المللی “کودکان برای حقوق بشر” مقام سومی را کسب کرد.

به گزارش کودک پرس ، باراد معمار کرمانی کودک ١٠ ساله و از هنرمندان نقاش فردیس توانست رتبه سوم مسابقات نقاشی بین المللی کودکان را کسب کند. باراد معمار کرمانی با کشیدن تصویری از گاندی، رهبر جنبش استقلال هند، توانست برنده جایزه سوم مسابقات نقاشی بین المللی کودکان شود.

موسسه گابارون با برگزاری مسابقات نقاشی بین المللی “کودکان برای حقوق بشر” ، اسامی نه نفر برنده این مسابقات را اعلام کرد که نوجوانان هنرمند و خلاق از کشورهای استرالیا، بنگلادش، بولیوی، کانادا، ایران، پرتغال، تایلند و ایالات متحده، توانستند جایزه های برتر این مسابقه را به دست آورند .
سازمان ملل متحد در ژنو، موسسه گابارون و دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر، مسابقه جشن هفتادمین سالگرد اعلامیه جهانی حقوق بشر، بیش از ١٧،٠٠٠ مدرک از کودکان از همه قاره ها که مداد و رنگ به مقاله برای بیان دیدگاه خود را از حقوق بشر و تعهد شخصی برای دفاع از آنها. نقاشی های بسیار هنرمندانه مایا آنجلو، شاعر و مدافع حقوق مدنی آمریکایی، ویولا دزموند، مدافع حقوق مدنی کانادایی و مهاتما گاندی، رهبر استقلال هند، جایزه های اول، دوم و سوم را در این بخش دریافت کردند که از کودکان می خواهد عکس های مدافعان حقوق بشر را نقاشی کنند آنها تحسین می کنند.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار