196653
۳۰ بهمن ۱۳۹۷

خرید بازی آنلاین شیوه جدید کلاهبرداران مجازی

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از شناسایى و دستگیرى فردی که با ترفند فروش بازی آنلاین از یک نوجوان اصفهانی مبلغ ۳ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” رئیس پلیس فتای استان اصفهان بیان داشت: در پى مراجعه یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضائى به پلیس فتای اصفهان مبنی بر اینکه از طریق شبکه‌های اجتماعی با شخصی آشنا شده که با ترفند فروش بازی آنلاین از او کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این نوجوان مبلغ ۳ میلیون ریال به حساب فرد کلاهبردار واریز کرده بود که فروشنده دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی فرد کلاهبردار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ مرتضوی با اشاره به اینکه متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد به نوجوانان و جوانان که بیشترین کاربران بازی‌های آنلاین هستند توصیه کرد: در هنگام تحویل پول به فروشنده، رمز عبور اکانت فروشنده را تحویل گرفته و سریعا تمامی مشخصات را تغییر دهید، همچنین پس از تغییر رمز، اکانت را در گوشی خود سینک کنید و بازی را در تلفن همراه خود اجرا و پس از راه اندازی اکانت بازی، از بازی خارج شوید و وارد Google Setting شوید.

 

 

 

منبع: پایگاه خبری پلیس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار