196624
۳۰ بهمن ۱۳۹۷

نايب‌قهرمانی تالوكار قم در ووشو پسران ايران

دبير هیأت ووشو استان قم از موفقيت نوجوان ووشوكار قم در كسب مقام نايب‌قهرمانی و نشان نقره پيكارهای قهرمانی كشور و انتخابی تيم ملی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سجاد خورشیدی اظهار کرد: رقابت‌های ووشوی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور با عنوان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در فرم‌های مختلف به انجام رسید و خوشبختانه یک نشان نقره سهم تیم اعزامی قم بود.

وی ادامه داد: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در بخش پسران جنبه انتخابی تیم ملی را داشت و در اوج حساسیت با حضور ووشوکاران 35 تیم از استان‌های مختلف کشور به میزبانی شهرستان نجف‌آباد اصفهان در سالن موهبت این شهر به انجام رسید و قم در فرم جین‌شو یک نشان نقره کسب کرد.

 

دبیر هیأت ووشو استان قم با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران راه می‌یابند، ابراز کرد: این نفرات که خوشبختانه محمدمهدی عبدالملکی از قم نیز بین آنها حضور دارد در ترکیب تیم ملی ووشو جوانان ایران سال آینده در پیکارهای قهرمانی آسیا در برونئی به میدان می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی برگزار شد و در رده سنی نوجوانان که رقابت‌ها در فرم‌های متنوع به انجام رسید، محمدمهدی عبدالملکی از قم به مقام نایب‌قهرمانی فرم جین‌شو دست یافت.

خورشیدی که همراه با تیم اعزامی قم در اصفهان حضور داشت، اضافه کرد: در رده‌بندی نهایی رقابت‌های فرم جین‌شو، ابوالفضل قره‌باغی از تیم هیأت ووشو زنجان رتبه نخست را کسب کرد و مقام نایب‌قهرمانی همراه با نشان نقره به محمدمهدی عبدالملکی از قم اختصاص یافت، ضمن اینکه عارف مهدیان از آذربایجان شرقی به مقام سوم بسنده کرد.

 

وی در پایان اظهار کرد: افتخار آفرینی تاریخی و مدال با ارزش نقره مسابقات انتخابی تیم ملی  توسط محمدمهدی عبدالملکی یک دستاورد بزرگ برای جامعه ورزش استان قم است و آن را به ویژه به مربیان زحمت‌کش تالو در استان قم نظیر استاد حبیب جوشقانی و استاد علی ارمکان تبریک می‌گوییم.

 

 

 

منبع فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار