196587
۲۹ بهمن ۱۳۹۷
خشدار مرکزی نهاوند خبر داد؛

باز هم کودکی دیگر این بار نهاوند قربانی سگ‌های ولگرد شد

‌آیت صالحی بخشدار مرکزی نهاوند از حمله سگ‌های ولگرد به کودک ساله ۷ ساله خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، ‌آیت صالحی با اشاره به حادثه حمله سگ‌های ولگرد به کودک ۷ ساله در روز گذشته در روستای کوهانی این شهرستان گفت: از ۸ ماه قبل با تمامی دهیاران جلساتی را تشکیل داده و نسبت به اجرای طرح ساماندهی و جمع‌آوری سگ‌های ولگرد تأکیدات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: طرح جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد در روستاها در حوزه وظایف دهیاران بوده و در روستای کوهانی نیز تاکنون با شرکت‌های مجری در دو مرحله قراردادهایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم در روستاها دامداری و کشاورزی است، وجود سگ‌های ولگرد بیشتر به چشم می‌خورد و به دهیاران نیز تاکید شده است هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

صالحی با اشاره به انجام تمام اقدامات بهداشتی در خصوص این سگ گزیدگی و تزریق واکسن هاری، بیان کرد: روستای روهانی به علت نزدیکی به محل دفن زباله‌های شهرستان متأسفانه بیشتر با پدیده سگ‌های ولگرد مواجه است و با تاکید فرماندار و دادستان نهاوند اقدامات ویژه در این روستا انجام خواهد شد.

 

بخشدار مرکزی نهاوند در پایان ضمن عذرخواهی از اتفاق پیش آمده اظهار کرد: دهیار و اعضای شورای روستای کوهانی از این کودک و خانواده وی دلجویی کرده‌اند.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار