196552
۲۹ بهمن ۱۳۹۷

داستان زیست‌محیطی «طاهر ایبد» برای کودکان در دست انتشار

طاهره ایبد نویسنده کودک و نوجوان، داستان «چه کسی نامه را به شیشه چسباند؟» را برای انتشار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان سپرده است.

به گزارش کودک پرس ، طاهره ایبد نویسنده کودک و نوجوان درباره این کتاب گفت: داستان «چه کسی نامه را به شیشه چسباند؟» یک داستان بلند کودک است که با نگاهی به مسائل زیست‌محیطی به نگارش درآمده است.

وی ادامه داد: این اثر اگر چه یک داستان است و تلاش شده تمام اقتضائات داستانی را در خود داشته باشد و برای سرگرمی کودکان نوشته شده است، در عین حال در لایه زیرین این داستان، مخاطب در خصوص حیات و انقراض گونه‌های مختلف و تاثیری که انقراض هر یک از گونه‌های گیاهی و جانوری بر محیط زیست می‌گذارد، تاثیراتی می‌پذیرد.

به گفته ایبد این داستان به نوعی روایت حیات و انقراض «خرس قهوه‌ای» است که یکی از مهمترین زیست‌بوم‌هایش، کشور ما است و متاسفانه در معرض خطر انقراض است.

این نویسنده کودک و نوجوان در پایان با بیان اینکه داستان «چه کسی نامه را به شیشه چسباند» بیش از ۴۰ صفحه است، توضیح داد: این کتاب برای انتشار به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرده شده است و طبق وعده کانون، قرار است تا پیش از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت‌ماه سال آینده روانه بازار کتاب شد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار