196521
۲۹ بهمن ۱۳۹۷
با هدف تبیین و پیشرفت فرهنگ کتاب و کتابخوانی؛

اجرای طرح شنبه‌های با کتاب در کتابخانه‌های عمومی مساجد البرز

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از اجرای طرح شنبه‌های با کتاب در کتابخانه‌های عمومی مساجد البرز خبر داد و گفت: این طرح با هدف معرفی کتاب‌های مفید و سازنده برای نوجوان و جوانان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، «حجت الاسلام کاظم شکری» در خصوص اجرای طرح شنبه های با کتاب گفت: توسعه کتابخانه های عمومی مساجد با محوریت کانون فرهنگی هنری مساجد یکی از برنامه های در حال انجام است.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: به منظور اجرای این طرح میان مدیران کتابخانه های عمومی مساجد البرز کتابچه هایی با عنوان « رمان تیک» توزیع می شود.

وی توضیح داد: معرفی جذاب ترین رمان های دارای پیام تربیتی برای نوجوانان در قالب رمان های ایرانی، خارجی، دوران دفاع مقدس و … است.

حجت الاسلام شکری مطرح کرد: تبیین آموزه های دینی و مذهبی، تغییر نگرش به انسان و هستی، توانمندی ها و مهارت های مورد نیاز در زندگی، ایران اسلامی و … از محورهای موضوعی در راستای اجرای این طرح است.

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: در حال حاضر ۵۱ کتابخانه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز فعالیت دارند که متناسب با جذب افراد کتابخوان و فضای کتابخانه امتیاز بندی می شوند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار