196430
۲۸ بهمن ۱۳۹۷

عضویت بوکسور نوجوان شهرضایی در تیم ملی

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: “علی‌اصغر افشاری” بوکسور نوجوان شهرضایی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش کودک پرس ، علی‌نقی انصاری اظهار کرد: هشت بوکسور نوجوان و نونهال شهرضایی به اردوی تیم استان اصفهان دعوت شدند.

وی اضافه کرد: علی‌اصغر افشاری، علی کریمی، دانیال اباذری، پوریا جاوری، عباس محمدی، محمدمتین فیضی، عباسعلی طاهری و امیرمحمد مهدی‌پور در قالب تیم نونهالان و نوجوانان بوکس شهرضا در رقابت‌های انتخابی تیم استان شرکت کرده بودند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا  خاطرنشان کرد: “علی‌اصغر افشاری” بوکسور نوجوان شهرضایی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات پرورش اندام و فیزیک چندجانبه استان اصفهان، تصریح کرد: در این مسابقات داوران بین‌المللی و ملی به قضاوت رقابت ۵۳ ورزشکار پرداختند و باشگاه ذوالفقار(۲) و افق طلایی از شهرضا در بخش پرورش اندام، مقام‌های نخست و دوم را به خود اختصاص دادند و باشگاه پیکره نیز بر سکوی سوم ایستاد.

انصاری اضافه کرد: در بخش فیزیک از شهرضا، دو باشگاه انرژی‌پلاس و ذوالفقار(۲) به مدال طلا و نقره دست یافتند و باشگاه خاقانی به مقام سوم دست یافت.

وی از برگزاری مسابقات هنرهای فردی (اوسیما) قهرمانی باشگاه‌های این شهرستان خبر داد و افزود: در بخش بانوان بعد از رقابت ۷۰ ورزشکار، تیم همتی قهرمان شد و دو تیم نظری و صفی‌خانی به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: در بخش آقایان نیز ۳۱ کونگ‌فوکار به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم بولکید بر سکوی قهرمانی و تیم‌های ارشادی‌پور و بهنیارزاده، در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات قهرمانی سومو (کشتی ژاپنی) کشور انتخابی تیم ملی در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، تصریح کرد: اسماعیل یونسی ورزشکار شهرضایی، در وزن ۱۰۰- کیلوگرم این رقابت‌ها، مدال برنز را دریافت کرد.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار