196423
۲۸ بهمن ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران عنوان کرد؛

جمعیت اضافی دانش‌آموزان در کلاس درس باعث اضطراب و استرس در کادر مدرسه می‌شود

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ایجاد اضطراب و استرس در کادر نیروی انسانی مدارس با حضور تعداد زیاد دانش‌آموزان در کلاس درس خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، عبدالرضا فولادوند در مراسم افتتاح پروژه ملی بازی و یادگیری که در دبستان بهشت منطقه ۱۱ برگزار شد با بیان اینکه باید تلاش کنیم مقدمات اجرای مطلوب این طرح در مدارس فراهم شود اظهار کرد: توجه ویژه به کم کردن استرس و اضطراب روح تازه‌ای به مدارس بخشیده است.

وی افزود: مطمئن هستیم این طرح تأثیر خوبی در تغییر رویه‌های آموزشی در مدارس خواهد داشت. باید کمک کنیم موانع اجرایی با توانمندسازی کادر مدرسه برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تراکم ۳۴ نفره در کلاس‌های درس تهران گفت: این در حالی است که میانگین تراکم کلاسی در کشور ۲۴ نفر است. وجود تراکم بالا در مدارس با سن و سال بالا باعث سرایت استرس و اضطراب به کادر نیروی انسانی هم شده است.

فولادوند با اشاره به اینکه احیای زنگ هنر را هفته گذشته شاهد بودیم عنوان کرد: تلاش می‌کنیم مهارت آموزی و ورزش و هنر در مدارس توسعه یابد.

 

علی فروتن، مجری برنامه کودک نیز در این مراسم با بیان اینکه ایجاد اتاق‌های بازی در مدارسجزو رویاهای من بود گفت: بازی اساسی‌ترین بخش زندگی کودک است. با بازی می‌توان از ابتدای زندگی به کودک آموزش داد اما هرچه جلوتر می‌رویم بازی فراموش می‌شود. خوشحالیم که این طرح اجرا شده است.

 

وی افزود: اینکه این طرح در هزار مدرسه اجرا می‌شود اتفاق خوبی است اما مهم اشخاصی هستند که قرار است به بچه‌ها در این کلاس‌ها بیاموزانند. آموزش برای مربیان ابتدای قضیه است.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار