196139
۲۵ بهمن ۱۳۹۷
به مناسبت گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی برگزار شد؛

اولین جشنواره حرکت از نو کودکان شهرستان اردبیل

اولین جشنواره حرکت از نو کودکان ویژه مهد کودک‌های شهرستان اردبیل در سالن شهید آسمانی برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، اولین جشنواره حرکت از نو کودکان ویژه مهدکودک های شهرستان اردبیل با حضور بیش از یک هزار کودک از 40 مهدکودک در سالن 2 هزارنفری شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزار شد.

در این جشنواره که با حضور شفیع شفیعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، بهرام آقاخانی مدیرکل و محمدرضا برادران معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، سرهنگ مهدی زاده رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و جمال پیله ور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزار شد، کودکان شرکت کننده در رشته های تفکیک توپ های رنگی، چرخاندن هولاهوپ، حمل تخم مرغ، جابجایی توپ مدیسن بال، طناب کشی و نقاشی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان از کودکان برتر هر رشته با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: کودکان آینده سازان جامعه هستند و وظیفه ماست در زندگی ماشینی امروزی تا حدامکان فضای ورزش و نشاط را برای آنان فراهم کنیم.

آقاخانی افزود: امروز شاهد اولین جشنواره حرکت از نو بودیم و به امید خدا و با تلاش همکارانمان این جشنواره به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. امیدواریم با ترغیب و تهییج کودکان به ورزش، در آینده شاهد معرفی قهرمانان ورزشی از بین همین کودکان باشیم.

 

 

 

 

منبع: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار