195969
۲۴ بهمن ۱۳۹۷
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه:

سازمان‌های بین‌المللی به وظایف خود عمل کنند/ قتل کودک شش ساله به چه جُرمی

معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه گفت: وقایعی که در جهان اسلام به واسطه رژیم کودک‌کش سعودی و صهیونیستی با حمایت‌های مالی و سیاسی دول استکباری غرب در حال انجام است مسأله‌ای عادی و معمولی نیست و به نظر می‌رسد جنگ صلیبی شروع شده است.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی ضمن محکوم کردم اقدام وحشیانه وهابی کودک کش و شهادت  جانسوز و دلخراش کودک معصوم و مظلوم شیعه، به طرز فجیع و در پیش چشم مادر ستم دیده اش اظهارداشت: تفکر داعشی و تکفیری برخواسته از تفکر وهابیت که این تفکر برگرفته از تفکر ابن تیمیه است، این تفکر بیماری که همه علمای اهل سنت معاصر با ابن تیمیه آن را طرد کردند، تحقیر نمودند، به زندان انداختند و بخاطر حرف های بی ربطی که به تفکر نبوی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) ندارد تبعید کردند.

 

*تفکر ابن تیمیه، تفکری خشکف ضدقرآن و ضد سیره نبوی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) است

استاد حوزه علمیه افزود: تفکر ابن تیمیه، تفکری خشک، ضد قرآن و حدیث، ضد سیره نبوی (صلی‌الله علیه و آله و سلم) بود که توسط قالیان و افراطیونی که در دوران مختلف تاریخی شاهد حضورشان بوده ایم، دنبال شد تا در زمان محمد عبدالوهاب و حمایت های دولت استکباری انگلیس در رژیم سعودی رشد و توسعه پیدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی ادامه داد: در آن دوران و حتی امروز این تفکرات مریض و منحط مورد اعتراض دانشمندان بزرگ اهل سنت به عنوان یک مکتب قالی با افکار و اندیشه های افراطیِ مردود که تنها با حمایت های مالی سرویس های اطلاعاتی غرب به ویژه انگلیس و رژیم صهیونیستی در حال فعالیت است، قرار گرفت.

وی بیان داشت: نتیجه این تفکر مسموم و باطل می شود تفکر داعشی و تکفیری که هر کسی با آن همراه است پذیرفته می شود و هر کسی مخالف است محکوم به کفر و نهایت قتل است، حال فرقی ندارد شیعه یا سنی باشد.

*چگونه یک تفکر مسموم، منحط، بیمار و طرد شده به یک مکتب تبدیل شد؟

استاد ملکی تصریح کرد: چگونه می شود این تفکر مسموم، بیمار و افراطی طرد شده به یک مکتب تبدیل شود و مورد حمایت ثروت و قدرت دول استکباری قرار گیرد؟

معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه به قطعه قطعه کردن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی اشاره کرد و گفت: سیاست یک بام و دو هوای سازمان های بین المللی و حقوق بشری روز به روز رسواتر از قبل می شوند، یک روز جنایت های تکفیری ها و داعش به واسطه حمایت های رژیم کودک کش سعودی و دول مستکبر غربی در سوریه و عراق، یک روز در یمن و امروز به شهادت رساندن کودک شش ساله شیعه در مقابل چشمان مادرش نمونه ای از خوی وحشی گری و مکتب فکری منحط وهابیت خبیث و صهیونیستی و باز هم کور و کر شدن سازمان های بین المللی تنها نمونه ای از سیاست یک بام و دو هوای جامعه بین المللی است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی به تبیین جنایت روزهای اخیر وهابی سعودی پرداخت و تصریح کرد: بریدن سر کودک شش ساله شیعه «زکریا بدر علی الجابر» و به شهادت رساندن آن در شهر مدینه فقط به جُرم فرستادن صلوات بر محمد و آل مطهرش در مقابل چشمان مادرش مسئله ساده ای نیست، به نظر می رسد جنگ صلیبی علیه اسلام شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در قرون گذشته جنگ صلیبی رودر روی مسیحیت و مسلمانان و رُخ مقابل رُخ انجام می شد ولی در جنگ امروز دشمنان اسلام، پشت تفکر بیمار، منحط، منفور و دروغین ابن تیمیه قرار گرفته اند تا چهره اسلام عزیزم، پیامبر رحمت و مغفرت و قرآن مبین را بد معرفی کنند و اسلام هراسی به حد خود برسانند تا در مقابل موج گرایش جوانان غرب به اسلام را بگیرند و هیچ دل آزاده ای به سمت قرآن و پیامبر عظیم الشأن اسلام سوق پیدا نکند.

*غرب از گرویدن روزافزون جوانانش به اسلام وحشت زده است

معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه بیان داشت: طی سالهای اخیر به ویژه بعد از نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا روند گرایش شهروندان غربی به ویژه جوانان به سمت اسلام افزایش یافت و این موضوع دشمنان اسلام را به وحشت انداخت تا برای جلوگیری از این نفوذ و گسترش اسلام در جوامع غربی، حربه « بد معرفی کردن اسلام» را با هر دسیسه وتوطئه ای در دستور کار خود قرار دادند.

استاد ملکی با بیان اینکه امروز رژیم کودک کش سعودی بازیچه دست دول استکباری غرب و رژیم صهیونیستی است، گفت: رژیم سعودی در چنبره دول استکباری از نظر مالی مانند گاو شیرده شده است و از نظر فکری و عقیدتی پیشانی و پیشگام جنگ نیابتی شده است.

وی گفت: وهابیت خبیث به نیابت از رژیم  صهیونیستی و سرویس های اطلاعاتی انگلیس و آمریکا علیه اسلام و مسلمانان عمل می کند و ملت های آزاده جهان باید بدانند اسلام ناب محمدی غیر از اسلام خشن، پوچ و ددمنشانه محمد بن عبدالوهاب که عربستان سعودی مروّج و داعیه در آن است، می باشد.

استاد تفسیر حوزه علمیه قم افزود: نوع برخورد و تعامل جهان غرب به ویژه سازمان های بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری دلیل دیگری مبنی بر آغاز جنگ صلیبی است. نوع برخورد آنان نسبت به عملکرد ددمنشانه و به دور از انسانیت وهابیت نسبت به انسان ها علی الخصوص کودکان و زنان بی پناه است. به شهادت رساندن زکریای شش ساله بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟!

منبع: حوزه

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار