195889
۲۳ بهمن ۱۳۹۷

اعزام ۲ نوجوان کرمانشاهی به مسابقات آسیایی تایلند

رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه از اعزام ۲ نوجوان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند و هنگ کنگ خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، احمد روشن زاده ریاست هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت:  ۲ نفر از نوجوانان کرمانشاهی سبحان احمدی و امیر فرزام صفری به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند و هنگ کنگ که در اسفند ماه سال جاری اعزام شدند.

وی با اشاره به رشد چشم گیر ورزشکاران در میادین کشوری گفت:  در فروردین، اردیبهشت و خرداد سال ۹۷ در مسابقات لیگ طلایی مرحله اول، دوم و سوم ما به عنوان‌های مختلفی،  ازجمله حسین کیهانی در ۳۰۰۰ متر با مانع، محمد چشمه زار در دو‌های سرعتی،  پژمان یارولی در دوی ۸۰۰ متر، مرتضی ناظمی در پرتاب وزنه، آرمین صبحانی در ۱۱۰ متر بامانع  و علی قنبری در ۱۱۰ متر با مانع  عناوین برتر کسب کردند و  درمسابقات جهانی فرانسه تابستان ۹۷ دو تن از ورزشکاران هیات دوومیدانی بنام‌های همایون همتی و پژمان یارولی در چند ماده قهرمانی جهان را از ان خود کردند.

وی افزود:در بهمن ماه سال ۹۶ مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور داخل سالن که به میزبانی تهران برگزار شد و چند کشور مطرح آسیا حضور داشتند، تیم کرمانشاه با اقتدار در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی بیان کرد:در این مسابقات حسین کیهانی در ماده ۳۰۰۰ متر بامانع مدال طلا، حسین همتی در همین ماده مدال برنز را کسب کرد. آرمین صبحانی، محمد چشمه زار، محمد ماهیدشتی و مرتضی ناظمی  دیگر شرکت کنندگان قهرمانی بودند که به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

روشن زاده بیان داشت؛ همایون همتی در مسابقات قهرمانی دوی صحرا نوردی ایران که در تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۶ به میزبانی اصفهان برگزار شد، عنوان اولی را کسب نمود. خانم‌ها میرزایی در ماده ۴۰۰ متر و شریفی در دوی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر از نفرات اول تا سوم کشور هستند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار