19579
۱۹ تیر ۱۳۹۶
سیروس حسن‌پور کارگردان سینما عنوان کرد؛

به علت رکود سینمای کودک به تلویزیون مهاجرت می‌کنم

در تلاش هستم تا به زودی ساخت یک سریال را برای سیما فیلم آغاز می کنم که هیچ ربطی به سینمای کودک و نوجوان ندارد. متاسفانه همه سرمایه های سینمای کودک و نوجوان از این گونه سینمایی جدا شده و سمت تولیدات دیگر به غیر از کودک و نوجوان می رود.

به گزارش کودک پرس، سیروس حسن‌پور کارگردان سینما در گفتگویی درباره فعالیت‌های اخیر سینمایی اش اینگونه گفت: شرایطی که این سال ها در سینمای کودک و نوجوان بر من و بسیاری از سینماگران دیگر گذشته است، سبب شد تا تصمیم بگیرم به سمت گونه ای دیگر از سینما بروم.

وی تاکید کرد: این روزها با توجه به شرایط موجود در سینمای کودک و نوجوان، ترجیح نمی دهم من را به عنوان یک فیلمساز سینمای کودک و نوجوان بشناسند چراکه سینمایی که من در آن کار می کردم دچار رکود شده است.

این کارگردان سینمای کودک و نوجوان بیان کرد: متاسفانه هیچ توجهی به سینمای کودک صورت نگرفت و همین مساله سبب شد تا بسیاری از پروژه های سینمایی که می توانستند تبدیل به آثار خوبی شوند همچنان به صورت فیلمنامه باقی بمانند. «درناهای کاغذی» نیز از همین دست پروژه ها بود که هرچند سازمان سینمایی بارها در رسانه ها اعلام کرده بود که این اثر با مشارکت ژاپن ساخته می شود، اما در نهایت هیچ سراغی از ما برای ساخت این پروژه نگرفتند.

حسن پور در پایان گفت: در تلاش هستم تا به زودی ساخت یک سریال را برای سیما فیلم آغاز می کنم که هیچ ربطی به سینمای کودک و نوجوان ندارد. متاسفانه همه سرمایه های سینمای کودک و نوجوان از این گونه سینمایی جدا شده و سمت تولیدات دیگر به غیر از کودک و نوجوان می رود.

مرجع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار