195757
۲۳ بهمن ۱۳۹۷
۲۳ بهمن با حضور احمد اکبرپور؛

آیین پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان برگزار می‌شود

آیین پایانی سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان با حضور احمد اکبرپور نویسنده کودک و نوجوان شیرازی ۲۳ بهمن در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب استانی برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، عمده شهرت اکبرپور برای نگارش داستان‌های کودک و نوجوان است که جوایز متعددی ازجمله کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و شورای کتاب کودک را به ارمغان آورده است.

وی هم اکنون عضو شورای کتاب کودک و انجمن نویسندگان کتاب کودک و نوجوان است که آثارش به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، چینی، کره‌ای و ترکی استانبولی ترجمه شده و کتاب‌های قطار آن شب و شب به خیر فرمانده در چندین کشور جهان به چاپ رسیده است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این مطلب گفت: بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره جام باشگاه‌های خوزستان رسید که پس از بررسی توسط هئیت داوران 20 اثر به عنوان برگزیده برای رقابت در مرحله کشوری معرفی شدند.

مرتضی جمشیدی افزود: با توجه به شیوه نامه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال برای اولین بار کار داوری به استان‌ها واگذار شد که پس از گزینش بهترین آثاربه دبیرخانه جام باشگاه‌ها تهران ارسال شود.

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار