195734
۲۳ بهمن ۱۳۹۷

درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خوزستان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب ۳ مقام برتر توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه یک اهواز در مسابقات جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان خوزستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور گفت: در این طرح، نخست مربیان، معلمان و مروجان کتابخوانی به عنوان تسهیل گر برای تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی با حضور در کارگاه‌هایی آموزش می‌بینند، سپس با کمک آن‌ها گروه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با هدف کتابخوانی تشکیل می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: اعضای گروه کتاب‌های خوانده شده را با هم مبادله می‌کنند و با هم می‌خوانند، درباره کتاب‌های خوانده‌شده گفتگو می‌کنند و در نهایت آن‌ها را داوری می‌کنند و در پایان کتاب برتر را از نگاه خود در باشگاه اعضای گروه انتخاب کرده و سپس در نامه‌هایی به نویسندگان کتاب‌های برتر، نظر خود را درباره کتاب‌های برتر می‌نویسند و کتاب‌هایی را که پسندیده‌اند به دیگران معرفی می‌کنند.

موسوی اصل با بیان اینکه فرهنگیان و دانش آموزان ناحیه یک اهواز با حضور در این مسابقات توانستند ۳ مقام برتر را از آن خود کنند اذعان داشت: مریم جرفی و زینب حیدری نیا از فرهنگیان ناحیه یک اهواز به ترتیب مقام‌های اول و سوم را کسب کردند و در بخش دانش آموزی مهیا دال وند مقام دوم را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه هر ۳ نفر برتر از دبستان شمس یک ناحیه یک اهواز در این مسابقات شرکت کردند افزود: کتابخوانی موجب رشد و تعالی فرهنگی و ارتقاء شاخص‌های علمی و اجتماعی در جامعه خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار