195615
۲۱ بهمن ۱۳۹۷

شجاعت ستودنی مادر در مواجه با سارقان مسلح+ فیلم

زن جوان در حالی که کودک خود را در آغوش دارد، ناگهان متوجه حمله اراذل و اوباش به منزل خود می‌شود و شجاعت بی‌نظیری در مواجه با آن‌ها از خود نشان می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، سه مرد مسلح که قصد حمله به خانه زوجی جوان را دارند، ناگهان با اقدام شجاعانه مادر جوان که کودک خود را در آغوش دارد، مواجه شدند.

این حادثه که در منطقه‌ای در آفریقای جنوبی رخ داده، تصاویرش به وسیله دوربین مدار بسته ساختمان ضبط شده است. این تصاویر به روشنی جزئیات حادثه را نشان می‌دهد. حمله مردان مسلح زمانی آغاز شد که خودروهای پارک شده در حیات منزل زوج جوان قصد خارج شدند داشتند و با حمله‌ای خشن از سوی اراذل و اوباش مواجه گشتند.

پلیس پس از بررسی تصاویر ضبط شده دوربین‌های مدار بسته گفت: ساکنان این خانه مشغول خداحافظی با مهمانان خود بودند و بدون هیچ گونه آمادگی با اراذل و اوباش مسلح روبه‌رو شدند. در حالی که خانم جوان با شجاعتی ستودنی اقدام به بستن درب حیات برای جلوگیری ورود مردان مسلح کرد اما این عمل او در مرحله اول با موفقیت همراه نبود.

 

پس از آنکه مادر جوان برای بستن درب به سمت آن رفت، همسر او به سرعت به کمک او شتافت ولی  شلیک تیر هوایی به وسیله مردان مسلح باعث وحشت او شد و به زمین افتاد. پس از آن، یکی از سارقان با باز کردن درب اقدام به ورود به حیات کرد و در همین حال چندین تیر هوایی را شلیک کرد.

 

سارق که توانسته بود به حیات خانه وارد شود پس از چرخی در حیات و روبه‌رو شدن با سایر افراد حاضر خانه به سرعت به سمت درب رفت و فرار کرد. با خارج شدن مرد مسلح از خانه، همسر خانم جوان سریع به طرف درب رفت و اقدام به قفل کردن آن کرد. خوشبختانه در این حادثه رعب‌آور هیچ کس از ساکنان و مهمانان خانه آسیب ندید. پلیس در حال تحقیق و جستجو برای یافتن مجرمان است.

 

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار