195605
۲۱ بهمن ۱۳۹۷

روش جالب کودک خردسال برای ساکت کردن برادر کوچکش+ فیلم

پسر بچه‌ای کوچک در حالی که در کنار پدرش نشسته بود، برای ساکت کردن برادر کوچک خود روشی جالب را انتخاب کرد.

به گزارش کودک پرس ، پسر بچه‌ای خردسال که در کنار پدر خود نشسته بود، برای ساکت کردن برادر کوچکش که مدام گریه می‌کرد، روشی جالب و خطرناک را انتخاب کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که این دو کودک با پدر خود در منزلشان تنها بودند. کوین هرِرا پدر این خانواده چهار نفره به همراه اعضای خانواده‌اش در شهر نیویورک زندگی می‌کند. اتفاق جالب به وسیله برادر پسربچه کوچک زمانی رخ داد که او به همراه پدرش روی مبل نشسته بود و تلویزیون تماشا می‌کرد و تلاش پدر برای ساکت کردن کودک کوچک‌ترش جواب نداد.

در حالی که کوین هرِرا منتظر بود تا اقدام کودکش را برای آرام کردن پسر کوچکتر خود ببیند، ناگهان با عملی خطرناک ولی جالب از سوی فرزند اول خود مواجه شد. پسر بزرگتر بعد از پایین آمدن از مبل به سمت توپ بسکتبالی که وسط خانه افتاده بود، رفت و آن را به طرف برادر کوچک خود پرتاب کرد.

 

توپ بسکتبال به سرعت به صورت پسر بچه خردسال برخورد کرد و او از شوک ناشی از برخورد توپ با صورتش ساکت شد و دیگر گریه نمی‌کرد. پدر دو کودک که از نزدیک شاهد تمام ماجرا بود بعد از این اتفاق بر سر پسر بزرگتر خود فریاد زد و سریعاً به سمت فرزند کوچکش رفت و او را در آغوش گرفت.

پسربچه بزرگتر که نمی‌دانست چه کاری کرده است، بعد از حرکت پدرش شروع به گریه کردن کرد و خود را به سمت پدر و برادرش کشاند. سپس کوین هردو کودک را در آغوش گرفت و با مهربانی به نوازش آن‌ها پرداخت. کوین به کودکان خود گفت: «شما باید همیشه مراقب همدیگر باشید.»

 

در ادامه فیلم این اتفاق را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار