195473
۱۷ بهمن ۱۳۹۷

نمایش موزیکال «زمین مهربانی» روی صحنه مجتمع فرهنگی هنری نور

نمایش شاد و موزیکال کودک و نوجوان «زمین مهربانی» به کارگردانی «هومن حسین نژاد» در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، نمایش موزیکال «زمین مهربانی» در قالب داستانی شیرین و جذاب به کارگردانی و تهیه کنندگی هومن حسین نژآد با هدف آموزش نکات و مفاهیم اخلاقی به کودکان و نوجوانان، تا پایان اسفندماه همه روزه به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۸ و صبح ها ویژه مدارس و مهد کودک‌ها در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.

پیام این نمایش پیرامون حفظ و نگهداری زمین با توجه به موضوعاتی چون: حفظ جنگل، اهمیت وجود درختان، استفاده صحیح از آب، پاکیزگی جنگل و حفظ محیط زیست، احترام به حریم حیوانات، همدلی همه افراد جامعه در بهبود وضعیت فضای سبز و آموزش استفاده از مواد قابل بازیافت در طبیعت و عدم استفاده از پلاستیک و مواد مصنوعی غیرقابل بازیافت است.

نقش آفرینان نمایش «زمین مهربانی» که پریوش کامیار نویسنده آن است، عبارتند از: ساناز سماواتی، امیر زریوند، امیر پارسی، نیما فاضلی، هومن حسین نژاد، فریدون احمدی، برسا کلایی، بهزاد جعفرزاده و فیروزه محسنی.

 

علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار