195427
۱۷ بهمن ۱۳۹۷

همایش” یاوران انقلاب” در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری همایش”یاوران انقلاب” در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: استواری نظام در پاینده بودن به نظام و ولایت فقیه است و نسل جوان و نوجوان انقلاب باید پشتیبان نظام اسلامی باشند.

به گزارش کودک پرس ، محمدعلی واقعی در حاشیه همایش بزرگ “یاوران انقلاب” با اشاره به نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اظهار داشت: نقش دانش‌آموزان و معلمین در پیروزی انقلاب اسلامی بی‌نظیر و ویژه بوده است.

وی افزود: صیانت و پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مهمترین وظیفه نسل جوان و نوجوان است.

دانش آموزان تاریخ انقلاب اسلامی را مطالعه کنند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه نسل جدید انقلاب باید حتما تاریخ نظام اسلامی را مطالعه و به آن توجه داشته باشند بیان کرد: دانش آموزان باید از شهدا درس بگیرند و به وصیت نامه  و سیره و سلوک شهدا توجه جدی داشته باشند.

وی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: باید نسل جوان و نوجوان انقلاب پشتیبان نظام اسلامی باشند چرا که استواری نظام در پاینده بودن نظام و ولایت فقیه است.

 

واقعی گفت: در قبل از پیروزی انقلاب 52 درصد جنوب خراسان بزرگ از جامعه ما باسواد بودند ولی امروزه به برکت پیروزی انقلاب بیش از 99  درصد جامعه خراسان جنوبی با سواد هستند.

 

شرکت 500 دانش آموز پسر شهرستان بیرجند در همایش ” یاوران انقلاب”

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این همایش اظهارداشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بزرگداشت ایام الله ملی و مذهبی ما است.

فرشید جعفری گفت: برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی باید تلاش کرد و وظیفه همه است تا با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شویم.

وی با بیان اینکه همایش بزرگ “یاوران انقلاب” در سراسر استان در ایام دهه فجر برگزار می‌شود عنوان کرد: این همایش امروز با حضور 500 نفر از دانش آموزان پسر مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در این همایش 20 مدرسه در گروه‌های 20 نفره  شرکت دارند و با مانور تشکیلاتی و انقلابی مهارت‌های چهارگانه آشنا می‌شوند.

 

برگزاری همایش” یاوران انقلاب” در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه همایش “یاوران انقلاب” به تفکیک در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش هرساله با حضور دانش‌آموزان پیشتاز برگزار می‌شود.

جعفری یادآورشد: خراسان جنوبی در سطح کشور در گروه پیشتازان دختر و پسر رتبه  سوم را کسب کرده است.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار