195423
۱۷ بهمن ۱۳۹۷
یکی از مسئولان اینستاگرام عنوان کرد؛

مرگ نوجوان ۱۴ ساله که باعث تغییراتی در اینستاگرام شد!

مرگ موللی راسل ۱۴ ساله در سال ۲۰۱۷ اینستاگرام را مجبور کرد تا به فکر غربالگری محتوای خود باشد.

به گزارش کودک پرس ، آدم موصری، یکی از مسئولان شرکت اینستاگرام اعلام کرد این شرکت به طور موثر کاربران خود را از پست‌های حاوی “صدمه زدن شخص به خود” و“خودکشی” محافظت نمی‌کند، او همچنین می‌گوید که این شرکت در حال کار بر روی این مسئله است.

موصری اذعان دارد که مرگ موللی راسل ۱۴ ساله در سال ۲۰۱۷ این شرکت و خود او را تحت تاثیر قرار داده و پس از این ماجرا آن‌ها تصمیم گرفتند تا نگاه دقیق‌تری به غربالگری محتوای این شبکه اجتماعی داشته باشند. راسل در اثر خودکشی جان خود را از دست داد و خانواده‌اش می‌گویند که وی چندین حساب کابری که محتوای آن‌ها آسیب به خود و خودکشی بودند را در اینستاگرام دنبال می‌کرد که همین امر باعث شد او پس از مدتی خودش را بکشد.

پس از شنیدن داستان راسل و پس از هشدار مت هانکاک، وزیر بهداشت انگلیس به غول‌های فناوری درباره پیگیری این ماجرا، موصری و تیم او یک بررسی جامع انجام دادند که بتوانند روشی پیدا کنند تا محتوای ارسالی در این شبکه اجتماعی به بهترین شکل غربال و پست‌های حاوی مطالب مرتبط به خودکشی از این شبکه اجتماعی حذف شوند.

او می‌گوید که این پلتفرم برای ممنوعیت پست‌هایی است که باعث آسیب رساندن به خود یا خودکشی می‌شود اما تلاش بیشتری برای شناسایی همه آن‌ها به طور مستقل انجام خواهد شد. همچنین او اضافه کرد: «مسئله پایه در این مورد این است که ما هنوز پیش از آن که بقیه کاربران عکس‌های این صفحات را ببینند، پست‌های زیادی از آن‌ها پیدا نمی‌کنیم.»

در حال حاضر عملکرد این پلتفرم بر پایه گزارش‌های کاربران است ولی باید با تغییری در آن بتوان پیش از اینکه این صفحات دنبال کننده‌های زیادی پیدا کنند، شناسایی و حذف شوند. همچنین این شرکت در حال تلاش برای ایجاد پلتفرمی است که در آن صفحات این چنینی کمتر توسط کاربران پیدا شوند.

به گفته موصری، این شرکت مهندسان و محققانی را در مورد چگونگی یافتن این پست‌ها آموزش داده و اقدامات لازم برای جلوگیری از انتشار تصویر، هشتگ، حساب‌کاربری و پیشنهاد‌های پیش فرض را انجام داده است. موصری به این مسئله اشاره کرد که اینستاگرام پست‌هایی را که در مورد سلامت روان هستند و درباره خودکشی صحبت می‌کنند، حذف نمی‌کند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار