195399
۱۶ بهمن ۱۳۹۷
توسط انتشارات به‌نشر؛

دو مجموعه‌ قصه کودک همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان چاپ شد

مجموعه تک‌جلدی «قصه‌های روباه زرنگ» و «قصه‌های شیرین کلاغک و خانم کلاغ» همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان برای گروه سنی کودکان در قالب «کتاب‌های پروانه» توسط به‌نشر منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، سید احمد میرزاده معاون تولید به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: مجموعه تک‌جلدی «قصه‌های روباه زرنگ» و «قصه‌های شیرین کلاغک و خانم کلاغ» به‌تازگی همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان برای گروه سنی کودکان در قالب «کتاب های پروانه» توسط به‌نشر منتشر شده‌اند. مجموعه «قصه‌های روباه زرنگ» که پیش از این در قالب ۶ جلد توسط انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده بود، به صورت تک ‌جلدی و همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان برای کودکان منتشر و روانه بازار شده است.

وی افزود: «قصه‌های روباه زرنگ» عنوان مجموعه‌ای به قلم مسلم ناصری است که در چاپ تک جلدی آن یک نرم‌افزار قصه‌خوان نیز در اختیار کودکان قرار گرفته است؛ نرم‌افزار قصه‌خوان مجموعه «قصه‌های روباه زرنگ» برای کودکان تهیه شده است و ماجراهای روباه این کتاب را که به خیلی‌ها کلک می‌زند، روایت می‌کند؛ این نرم‌افزار به همراه آواهایی که فضا را دلنشین‌تر می‌کند، باعث می‌شود ماجراهای این روباه برای همیشه در ذهن کودکان باقی بماند.

 

معاون تولید به‌نشر در ادامه گفت: روباه و لاک پشت باهوش، روباه و گرگ خاکستری، روباه و پوستین هفت تکه، روباه و پلنگ مغرور، روباه و هواپیمای خصوصی و روباه و کلاغ بی‌پر عناوین مجموعه «قصه‌های روباه زرنگ» است. به‌نشر نسخه تک جلدی این کتاب ۹۶ صفحه‌ای مصور رنگی را در قطع خشتی با شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر کرده است. مجموعه تک جلدی «قصه‌های روباه زرنگ» با انسجام داستانی فوق العاده، پیام‌های اجتماعی اخلاقی را به کودکان ارائه می‌دهد. «قصه‌های شیرین کلاغک و خانم کلاغ» به نویسندگی علی باباجانی هم در قالب کتاب‌های پروانه و ویژه گروه سنی کودکان منتشر شده است.

میرزاد گفت: «قصه‌های شیرین کلاغک و خانم کلاغ» با تصویرگری شیلا خزانه‌داری مجموعه قصه‌های طنز برای کودکان است که انتشارات آستان قدس رضوی این کتاب مصور رنگی را در قطع خشتی با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۲ هزار تومان برای گروه سنی«ب» و «ج» منتشر کرده است. این کتاب پیش از این در چهار جلد منتشر شده بود که هم اکنون به صورت جامع و تک جلدی در ۱۳۲ صفحه همراه با نرم‌افزار قصه‌خوان برای کودکان منتشر شده و در قالب داستان‌های طنز پیام‌های اخلاقی را به کودکان آموزش می‌دهد.

 

وی در پایان با بیان اینکه به‌نشر مجموعه صوتی و تصویری «منظومه شمسی» ویژه گروه سنی نوجوان را نیز در دست انتشار دارد، گفت: محتوای کتاب‌های پرفروش و خواندنی کودکان نیز در آینده‌ای نزدیک در قالب انیمیشن روانه تولید می‌شود.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار