195335
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

‌ ‌طرح ‌«نمازیاوران کودک» در مازندران اجرا شد

رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح نیک «نمازیاوران کودک» روز گذشته، ۱۵ بهمن‌ماه در ساری خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمود تنها، رئيس اداره امور قرآني، عترت و نماز اداره‌كل آموزش و پرورش مازندران، اظهار کرد: روز گذشته، ۱۵ بهمن‌ماه برای ١٥٠ نفر از مدیران، مسئولان و مربیان مدارس غيرانتفاعی و پيش‌دبستانی شیوه‌های نوین انتقال زیبایی‌های نماز به خردسالان در آموزش و پرورش نواحی يك و دو ساری برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با حضور مدرسانی از مرکز تخصصی نماز قم  برگزار شد، افزود: طرح نیک با هدف ارتقای سطح آگاهی مربیان مدارس غيرانتفاعی و پيش‌دبستانی نسبت به معارف نماز برگزار شد.

تنها با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌های قرآنی، آموزش مربیان در به‌کارگیری روش‌های نوین جهت مانوس کردن کودکان به نماز از وظایف همگان به ویژه خانواده والدین و مربیان است، تصریح کرد: مسئولیت پایه‌گذاری اندیشه‌های متعالی این نونهالان حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مسئول ستاد اقامه نماز استان است.

 

وی اطهار کرد: در آموزه‌های اسلامی ما نسبت به آموزش در دوران کودکی بسیار سفارش شده و روایات بسیاری در اهمیت پایه‌گذاری آموزش نونهالان جامعه اسلامی و ظرافت تعامل با آنان و تأثیر رفتار مربیان بر کودکان وجود دارد.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار