195322
۱۶ بهمن ۱۳۹۷

تلفن اورژانس اجتماعی بهزیستی آستارا ۹۰۳ بار به صدا درآمد

رئیس اداره بهزیستی آستارا گفت: امسال ۹۰۳ بار با اورژانس اجتماعی این اداره برای گزارش کودک آزاری و همسرآزاری و نظایر آن تماس گرفته و ۷۶۸ نفر از خدمات سیار آن بخش بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، فریبرز خورشیدی افزود: همه تماس های اورژانس اجتماعی پیگیری می شود و امسال برای مراجعه کنندگان به آن، یک هزار و 326 جلسه مددکاری برگزار شده و یک هزار و 645 بار از روانشناسان مجرب برای کمک به آنها استفاده شده است.
وی ادامه داد: 324 بار نیز برای گره گشایی از مشکلات خانواده های درگیر با کودک آزاری و همسرآزاری و نظایر آن روانشناسی تیمی انجام داده ایم و خوشبختانه، افراد مدنظر بار دیگر برای طرح مشکل خود به اورژانس مراجعه نکرده اند.
وی اظهار کرد: متاسفانه آمار کودک آزاری و همسرآزاری بیشتر شده و علت اصلی این مسائل، ریشه در مشکلات اقتصادی خانواده ها دارد و رفع آن، همت جمعی مسئولان را می طلبد.

خورشیدی گفت: برخی شهروندان مصادیق تکدی گری را به اورژانس اجتماعی بهزیستی گزارش می کنند اما جمع آوری متکدیان در حوزه وظایف و اختیارات این اداره نیست و شهرداری باید وارد عمل شود؛ اگر متکدی به همراه خود، فرزند خردسال داشته باشد؛ اورژانس اجتماعی بهزیستی وارد عمل خواهد شد.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار