195282
۱۵ بهمن ۱۳۹۷
فرصت یک ماهه برای ارایه ایده؛

فراخوان ایده‌‏آزاد اسباب‌‏بازی منتشر شد

فراخوان ایده‌آزاد اسباب‌بازی از سوی شورای نظارت بر اسباب‌بازی و همکاری اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، این رویداد به‌منظور گردهم‌آیی طراحان، تولیدکنندگان، دست‌اندکاران، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان این حوزه‌ی اقتصادی و فرهنگی در بهار سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ایده‌آزاد بهانه‌ای است تا طراحان و ایده‌پردازان عرصه‌ی اسباب‌بازی بتوانند در تعاملی سازنده، بستر رشد و پویایی صنعت اسباب‌بازی را بیش از پیش در کشور فراهم کنند و برای بالندگی این صنعت فرهنگی بزرگ در ایران گام‌های امیدبخشی بردارند.

بر همین اساس پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانیwww.ideaazad.ir  از روز ۱۲ بهمن‏، هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر، آماده دریافت اطلاعات متقاضیان و تصاویر مربوط به طرح‏ها و ایده‌‏ها است و ایده‌پردازان و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد در یک بازه ۳۰ روزه تا روز ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ فرصت دارند تا ایده‌های خود را در زمینه اسباب‏‌بازی به دبیرخانه ارسال کنند.

در عین حال ایده‏‌ها در مرحله گزینش و انتخاب اولیه با رویکرد هماهنگی ایده با بازار هدف از نظر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفته و از میان آن‌ها ۴۰ اثر انتخاب خواهد شد.

هم‌چنین در ادامه دوره آموزشی با هدف توان‌افزایی و آموزش صاحبان ایده برگزار خواهد شد و در نهایت ۱۰ ایده انتخاب شده و در مرحله نهایی ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی اطلاعات بیشتر از چگونگی ارسال آثار و شیوه برگزاری می‏توانند به پایگاه اینترنتی رویداد به نشانی: www.ideaazad.ir  مراجعه کنند.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار