195206
۱۵ بهمن ۱۳۹۷

فعالیت ۱۵ هزار و ۵۰۰ مهدکودک خصوصی با الگوی تربیت ایرانی اسلامی

قبادی دانا گفت: مهدهای کودک در تربیت فرزندان این کشور نقش بی‌بدیلی دارند و هم اکنون ۱۵ هزار و ۵۰۰ مهد خصوصی در کشور در حال فعالیت می‌باشند.

به گزارش کودک پرس ، «وحید قبادی دانا » در آیین نواختن زنگ انقلاب گفت: امام خمینی در چهل سال گذشته در چنین روزهایی وارد ایران شدند و انقلاب مردم ایران به وقوع پیوست و خودباوری مردم ایران را به همراه داشت و امروز ما به خود می بالیم که یکی از مستقل ترین کشورها در دنیا هستیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: امروز که این نهال به درخت بالنده و تناوری تبدیل شده است به دنبال زیستن بهتر مردم در کنار یکدیگر می باشد.

 

قبادی دانا گفت: کودکی نقش شایانی در شکل گیری تربیت انسان ها دارد و مهد کودک ها در تربیت فرزندانی با شیوه ایرانی و اسلامی نقش بی بدیلی دارند که این نقش حساس در بزرگسالی افراد تاثیر بسیاری دارد و ما باید به آموزش و تربیت نسل جوان در کودکی بپردازیم و برای تربیت کودکان این سرزمین استانداردهایی را رعایت کنیم.

 

رییس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در حال حاضر 15 هزار و 500 مهد کودک خصوصی در کشور فعالیت دارند، گفت: 810 مهد کودک در تهران فعالیت دارند و آموزش کودکان این سرزمین را بر عهده دارند.

 

وحید قبادی دانا گفت: ما باید بتوانیم با دادن آموزه های علمی و دینی در تربیت نسل جوان موثر واقع شویم چرا که آینده سازان این کشور در آینده کودکان امروز ایران اسلامی هستند.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار