195197
۱۵ بهمن ۱۳۹۷

زنگ انقلاب در مهد‌های کودک شهرستان میبد به صدا در آمد

رئیس بهزیستی میبد گفت: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به ایران، زنگ انقلاب در مهدکودک‌های این شهرستان نواخته شد.

به گزارش کودک پرس ، سید محسن فلاح رئیس بهزیستی میبد گفت: ضمن آغاز رسمی جشن‌های دهه فجر درمهد‌های کودک، برنامه‌های متنوعی از قبیل: نقاشی، سرود، دکلمه، نمایش  و غیره  برای آشنایی کودکان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۲۹ مهد شهری و روستایی در شهرستان تحت نظارت اداره بهزیستیفعالیت دارند که تعداد ۲۲ مهد در شهرها، ۷ روستا مهد در روستا‌های سطح شهرستان، فعالیت دارند و تعداد ۹۲۰ نفر از کودکان در حیطه‌های، جسمی و حرکتی، کلامی، عاطفی، اجتماعی و شناختی، مهارت‌های زندگی و ارتباطی را فرا می‌گیرند.

فلاح با تبریک فرا رسیدن طلیعه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این حماسه‌ها که با جانفشانی‌های مردم در حفظ انقلاب شکل گرفت برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

وی هدف از برگزاری این آیین‌ها را آشنایی کودکان با آرمان‌های انقلاب اسلامی وامام راحل دانست و افزود: در جشن‌های انقلاب علاوه برشادی و نشاط، ارج نهادن به خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی یکی از ضروریات است.

 

مرکز شهرستان ۱۰۰ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار