195085
۱۴ بهمن ۱۳۹۷
گفت‌و‌گو با پسر آهنربایی ایذه:

یک کلیپ باعث کشف انرژی آهنربایی در بدنم شد

یک نوجوان ایذه‌ای با داشتن بدن آهنربایی و جذب اجسام فلزی با استفاده از این خاصیت سوژه‌ای برای گفت‌و‌گو رسانه‌ای شد.

به گزارش کودک پرس ، با گشتن در بین مردم مختلف جامعه و شهرهای مختلف ویژگی‌های منحصر به فرد و یا عمومی افراد آن جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد. در این بین برخی از ویژگی‌های بارز و برخی نیز از ویژگی‌های نهفته‌ای هستند که به مرور زمان خود را به نمایش گذاشته و یا برخی از انسان‌ها تا آخر عمر از داشتن برخی از قابلیت‌های خود غافل می‌مانند.

داشتن ویژگی در هر انسان تنها با درون آن بر نمی‌گردد و گاها نیز این قابلیت‌ها در جسم و ظاهر وی نیز خود را نمایان می‌کند.

در این بین یکی از ویژگی‌های جسمی یک نوجوان ایذه‌ای باعث شد تا خبرنگار این رسانه به آن بپردازد، پسر آهنربایی ایذه‌ای با قابلیت جذب اجسام سبک و سنگین فلزی به تن خود به سوژه‌ای برای این رسانه و انعکاس آن تبدیل شد.

*خودت را معرف کن و چه شد پی به آهنربایی بودن بدن خود بردی؟

-محمد مهدی چهارتنگی هستم 12 سال سن دارم. چندی پیش در گوشی موبایل در حال تماشای کلیپ‌های دیدنی و جالب بودم که در بین آنها کلیپ یک پسر با بدنی آهنربایی را دیدم که این کلیپ باعث شد تا من هم به تقلید از وی اقدام به این‌کار کنم. در هنگامی که این تصمیم را گرفتم به هیچ وجه فکر نمی‌کردم که بدن من هم نیز این خاصیت را داشته باشد ولی در هنگامی که یک قاشق به بدن خود نزدیک کردم پی به این انرژی در خودم بردم.


محمد مهدی چهارتنگی پسر آهنربایی ایذه

*آیا همان امتحان کردن با قاشق تنها یک دلیل برای پی بردن به این انرژی در وجودت شد؟

-خیر، بعد از اینکه این حالت در من دیده شد فورا خانواده‌ام را در جریان گذاشتم و پس از آن بود که اقدام به چسباندن نزدیک به 20 قاشق و چنگال به‌طور همزمان به بدنم کردم و در عین ناباوری دیدم که بدن من همزمان می‌تواند همه آنها را به خود جذب کند.

*این کار فقط روی قاشق و چنگال انجام‌پذیر است؟

-خیر، من در بارهای بعدی آنجام آزمایش آهنربای بدنم چند وزنه را به بدن خود نزدیک کردم و با وجود سنگینی آنها نیز توانستم حتی برای چند متر بدون افتادن وزنه‌ها قدم بزنم. علاوه بر این نیز چسباندن اتو به بدنم نیز صورت گرفت و این کار نیز محقق شد و با این وسیله نیز توانستم در یک مسیر حرکت کنم.

*آیا فقط روی سینه و شکم این کار در شما صورت می‌گیرد؟

-در ابتدا تمام تمرکزم روی چسباندن فلزات روی این اندام بود ولی در روزهای بعد توانستم اجسام فلزی را همزمان روی قسمت‌های کتف و کمرم نیز انجام دهم.


محمد مهدی چهارتنگی پسر آهنربایی ایذه


محمد مهدی چهارتنگی پسر آهنربایی ایذه

*وقتی در حال انجام کار نزدیک کردن و چسباندن اجسام فلزی به بدن خود و جذب روی پوست با استفاده از این انرژی هستی چه حس و حالی داری؟

-در حالت عادی به مانند تمام مردم هستم ولی هنگامی که می‌خواهم این کار را انجام دهم باید تمرکز روی آن انجام دهم و در این هنگام نیز استرس و هیجان درون وجودم را فرا می‌گیرد. در هنگام جذب اجسام سنگین در ناحیه کمرم احساس درد به وجود می آید.

*آیا این انرژی در وجودت کم و زیاد نیز می‌شود؟

-بله، این انرژی در طول روز دچار تغییرات می‌شود در حالی که اواخر شب و ابتدای صبح به اوج خود می‌رسد و من سنگین‌ترین کارها در رابطه با چسباندن اشیای فلزی را در این زمان به راحتی می‌توانم انجام دهم و همزمان اشیایی مانند اتو، وزنه، قاشق و چنگال را به بدن خود جذب کنم.


محمد مهدی چهارتنگی پسر آهنربایی ایذه – عکس از وحید اورکی

*برای استفاده از این انرژی برنامه‌ای داری که بتوانی خودت را با آن معرفی کنی؟

-بعد از کشف این انرژی در بدن خود در اینترنت به دنبال افرادی بیشتری با این خاصیت بدنی گشتیم و متوجه شدیم که برخی از آنها با استفاده از این انرژی موفق به ثبت رکورد در کتاب گینس شده‌اند، من نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا با ثبت رکورد بالاتر از آنها نام خود را در این کتاب به ثبت برسانم.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار