195076
۱۴ بهمن ۱۳۹۷

اکران پنج فیلم کودک و نوجوان در بخش سیمرغ و پروانه‌ها در سمنان

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان زمان اکران فیلم های ویژه کودک و نوجوان در قالب جشنواره سیمرغ و پروانه ها را از سیزدهم بهمن اعلام کرد و گفت: تماشای این فیلم ها برای کودکان و نوجوانان رایگان است.

به گزارش کودک پرس ، سیما رجبی در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا هجدهم در استان سمنان برگزار می شود افزود: بخش سیمرغ و پروانه ها به مدت پنج روز و در سانس صبح در سمنان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این بخش پنج فیلم لکنت، پاستاریونی، بنیامین، ضربه فنی و آخرین داستان برای کودکان و نوجوانان در سینما هلال سمنان به روی پرده می رود.

رجبی، ساعت اکران این فیلم را ١٠ تا ١٢ روزهای سیزدهم تا هفدهم بهمن به مدت پنج روز بیان کرد و گفت: اولویت تماشای این فیلم ها با هماهنگی آموزش و پرورش به دانش آموزان محروم داده شده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  با اشاره به اکران ١٢ فیلم در قالب جشنواره فیلم فجر در سمنان، نرخ بلیط این فیلم ها را ١٠٠ هزار ریال بیان کرد و اظهار داشت: برای کارکنان دولت در صورت خرید یکجا بلیط توسط دستگاههای اجرایی حداکثر تا سقف ٦٠ قطعه تخفیف ٣٠ درصد پیش بینی شده است.

 

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سمنان در دو سینمای یادمان و هلال و در سانس های ١٨ و ٢٠ برگزار می شود و هر فیلم در این برنامه سه نوبت اکران خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار