195073
۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد مازندران:

مسابقات قرآنی مدهامتان برای نسل نوجوان جذابیت دارد

علیخانی با اشاره به این که یکی از ضرورت‌های کشور، متمرکز شدن در مباحث قرآنی است، گفت: مدهامتان مسابقه‌ای جذاب و خوب برای نسل‌های نوجوان و جوان است.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام «محمود علیخانی» با تاکید بر اهمیت یادگیری قرآن در سنین نوجوان و جوان، اظهار داشت: مسابقات قرآنی مدهامتان فضای بسیار خوبی ایجاد کرده است تا اساتید و نوجوانان قرآنی دورهم جمع شده و به آموزش قرآن بپردازند که در این راستا سبب شناسایی و حمایت قرآن آموزان شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد مازندران افزود: شناسایی و کشف استعدادها در رشته های مختلف مسابقات مدهامتان با رقابت های سالم و تشویق های مفید، زمینه علاقه مندی و استقبال گسترده نوجوانان را فراهم نموده است.

 

حجت الاسلام علیخانی با اشاره به این که یکی از ضرورت های کشور، متمرکز شدن در مباحث قرآنی است، تصریح کرد: مدهامتان مسابقه ای جذاب و خوب برای نسل های نوجوان و جوان است زیرا نحوه برگزاری آن از حالت سنتی خارج شده و امروزه نوآوری های خوبی در زمینه ثبت نام، شیوه برگزاری و تنوع رشته های مسابقه داشته که با استقبال خوبی مواجه شده است.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی همراه با برکت روز افزون است و همه ساله همکاری اساتید و کانون های مساجد استان در این امر مهم بسیار خوب است؛ زیرا در این طرح از امکانات و طرح های قرآنی و فرهنگی حمایت می شود.

 

مسئول دبیرخانه کنون های مساجد مازندرن بیان کرد: تاکنون در استان ما ۶۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که در رشته های قرائت قرآن و اذان بیشترین استقبال را داشته ایم. در روند برگزاری این مسابقات با اداره کل ورزش و جوانان و کانون های مساجد استان همکاری نمودیم تا مدهامتان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار