194977
۱۳ بهمن ۱۳۹۷
به همت آستان قدس رضوی؛

خادمیاران نوجوان کرمانشاهی راهی المپیاد ورزشی شدند

خادمیاران نوجوان کرمانشاهی برای حضور در المپیاد ورزشی آستان قدس رضوی عازم این مسابقات شدند.

به گزارش کودک پرس ، مراسم بدرقه ورزشکاران و خادمیاران نوجوان برای حضور در اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی در مشهد مقدس ظهر امروز چهارشنبه در زورخانه ثارالله (علیه‌السلام) شهر کرمانشاه برگزار شد.

این مسابقات به همت آستان قدس رضوی و برای نوجوانان همراه با اردوی فرهنگی معنوی اجرا می‌شود و تیم کرمانشاه نیز در این دوره حضور دارد.

حشمت آرایشی، مسئول تربیت بدنی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اولین المپیاد ورزشی در ۶ رشته ورزش‌های باستانی، فوتسال، آمادگی جسمانی، شنا، دو و میدانی و پینگ‌پنگ در مشهد به میزبانی آستان قدس رضوی در روزهای آینده برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در محلات خادمیاران ورزشی داریم، از طریق آنها افراد واجدالشرایط  در سن ۱۱ تا ۱۵ سال را سازماندهی کردیم؛ این مسابقات المپیاد با حضور ۱۰ تیم برتر برگزار می شود و ضمن گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب مربیان خادمیار ملاقاتی را آنجا با مسئولین ورزش مشهد خواهند داشت.

 

مسئول تربیت بدنی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه بیان داشت: این امر یک کار فرهنگی است و نوجوانان هم توفیق تشرف زیارت امام رضا (علیه‌السلام) را دارند که بهترین جایزه و هدیه معنی برای آنهاست.

 

آرایشی تعداد ورزشکاران و مربیان را ۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: این رقابت‌ها در رده نوجوان از ۱۱ تا ۱۵ بهمن‌ماه به طول می‌انجامد و با توجه به اردوهای آمادگی مهیا هستند با یک برنامه فرهنگی از بدرقه تا انتها و همراهی و مشایعت روحانی و مبلغ از این فرصت بهره‌مند شوند.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار