194949
۱۱ بهمن ۱۳۹۷
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران خبر داد؛

افتتاح ۲۰ فضای آموزشی با ۲۵۶ کلاس درس در استان تهران هم‌زمان با چهلمین بهار انقلاب

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از افتتاح ۲۰ فضای آموزشی و پرورشی با ۲۵۶ کلاس درس در دهه فجر امسال و هم‌زمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی در تهران خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود جوانان انقلابی امروز در مسیر توسعه و اعتلا در حرکت است و این فعالیت شورانگیز تداوم خواهد داشت.
وی افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در جریان توسعه انقلاب اسلامی با دانش فنی و مهندسی بومی در حال احداث فضاهای آموزشی با استانداردهای بین‌المللی است و در همین راستا نیز موفق به کسب جایزه ساساکاوا در سال 2017 به واسطه ایمنی مدارس شده است.

شهری با اشاره به فعالیت‌های نوسازی مدارس در استان تهران، خاطرنشان کرد: استان تهران اکنون 17 درصد جمعیت کل کشور و حدود 15 درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را در خود جای داده است و به لحاظ استراتژیک نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی به میزان احداث فضاهای آموزشی در مجموعه استان تهران اشاره و گفت: در چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران، 20 فضای آموزشی و پرورشی با 256 کلاس درس، با زیربنای 34 هزار و 727 مترمربع و اعتبار 46 میلیارد و 271 میلیون تومان که 26 میلیارد و 130 میلیون تومان آن از محل اعتبارات دولتی و 19 میلیارد و 641 میلیون تومان از محل اعتبارات خیری و 500 میلیون تومان از اعتبارات کمیساریای عالی پناهندگان هزینه شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران تصریح کرد: در این راستا سهم شهرستان‌های استان تهران 13 فضای آموزشی با 184 کلاس درس و زیربنای 26 هزار و 676 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد و 310 میلیون تومان است.
شهری ادامه داد: همچنین در شهر تهران، 7 فضای آموزشی با 72 کلاس درس و زیربنای 8 هزار و 51 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 961 میلیون تومان احداث شده است.

وی افزود: لازم به توضیح است که در مهر 1397 نیز تعداد 67 پروژه آموزشی با 775 کلاس درس افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شهرتهران و شهرستانهای استان تهران شد.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار