194837
۱۰ بهمن ۱۳۹۷
در سایه بی‌توجهی والدین رخ داد؛

مرگ، عاقبت بازی با اسلحه برای نوجوان ایوانی

بازی پسر نوجوان با اسلحه ساچمه زنی در شهرستان ایوان به مرگ وی ختم شد.

به گزارش کودک پرس ، در پی غفلت والدین، پسر نوجوان در شهر زرنه ایوان قربانی بازی با اسلحه ساچمه زنی شد.
در این حادثه پسر نوجوان که از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شده بود قبل از اعزام به بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ سعید عالی پور در این راستا اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز 110 مبنی بر یک مورد خودزنی منجر به فوت با سلاح شکاری در شهر زرنه، بلافاصله مأموران در محل حاضر  شدند.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه و تحقیق از شاهدان حادثه، مشخص شد پسر نوجوان 13 ساله که به همراه مادرش در منزل بودند، تنهایی داخل اتاق رفته و با سلاح شکاری متعلق به پدرش که در دسترس بوده مشغول بازی کردن و دستکاری سلاح شده، غافل از اینکه گلوله در جان سلاح و مسلح بوده است که به صورت ناگهانی گلوله شلیک و به سر نوجوان برخورد می کند و به علت شدت جراحات در دم فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان یادآور شد: اقدامات اولیه بررسی صحنه توسط پلیس آگاهی شهرستان انجام و با هماهنگی مقام قضائی جهت سیر مراحل قانونی جسد به سرد خانه بیمارستان امام رضا (علیه‌السلام) منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ضمن اظهار تأسف و تأثر از این حادثه دلخراش به شهروندان به ویژه والدین توصیه کرد: در صورت داشتن سلاح آن را در جای امن و دور از دسترس فرزندان نگهداری کنند و از خالی بودن سلاح اطمینان حاصل و اجازه شوخی کردن و یا دستکاری سلاح را به فرزندان ندهند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر این چنینی نباشیم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار