194799
۱۰ بهمن ۱۳۹۷

«سندباد و سارا» فیلم کودک و خانواده است/ فیلم خوب ساختن برای ما اهمیت دارد

غلامرضا آزادی گفت: هدف ما در فیلم سازی بالاتر از درآمدزایی و سرگرمی است و فیلم خوب ساختن برای ما اهمیت دارد.

به گزارش کودک پرس ، غلامرضا آزادی کارگردان سینما درباره وضعیت اکران «سندباد و سارا» گفت:این فیلم در فصل خوبی اکران نشد و قطعا ازدحام فیلم‌ها، برگزاری جشنواره، پخش بازی فوتبال روی فروش و مخاطب سینما تاثیر می‌گذارد.

وی درباره فضای «سندباد و سارا» بیان کرد: در ابتدا باید بگویم کار‌های من متفاوت است، چون سعی می‌کنم اصل سینما را در آن‌ها پیاده کنم و به مسائل تاریخی، فرهنگی، رویاپردازانه توجه داشته باشم.

آزادی گفت:سعی می کنم فیلم  فضایی کودکانه داشته باشد تا بتوانند مانند «دره شاپرک‌ها»، «کاکلی» و… ماندگار شوند؛ آثاری که در ذهن‌ها می‌ماند و دوست داشتنی است.

وی با یبان اینکه فیلم سینمایی «سندباد و سارا» در مورد سفر سندباد به کیش و روبرو شدن با مسائل و مشکلات مختلف در این جزیره است،گفت:فیلم فضایی از قدیم و جدید دارد، فانتزی است و فکر می‌کنم در کنار نوآوری و تازگی، به تفریح و آموزش برای مخاطبان می‌پردازد.

این کارگردان ادامه داد: این فیلم سینمایی دور از تهران و آپارتمان و رقص و آواز است و کودک و خانواده‌ها می‌توانند آن را ببینند و بهره کافی ببرند.

 

وی بیان کرد: بیشتر فیلم‌هایی که این روز‌ها تولید می‌شود با نگاه تجارت پیش می‌رود در صورتی که هدف ما بالاتر از درآمدزایی و سرگرمی است، فیلم خوب ساختن برای ما مهم است اثری که بتواند چیزی به سینما اضافه کند به عنوان نمونه در«حناسه آرش کمانگیر» اصل سینما را پیاده کردیم که فیلم نویی خواهد بود و چیزی به سینما اضافه می‌کند.

 

آزادی گفت: باید فیلمی ساخت که مخاطب در عین تفریح با کوله باری از تجربه و کشف فضای جدید از سالن بیرون بیاید تا بتواند در تربیت و ساختار شخصیتی بچه‌ها و حتی بزرگتر‌ها تاثیر مثبت بگذارد البته متاسفانه در حال حاضر بچه‌ها عادت کردند به هر قیمتی در سالن‌های سینما شادی به دست آورند که این در درازمدت بسیار ضربه زننده است.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار