194771
۱۰ بهمن ۱۳۹۷

درخشش کشتی‌گیران نوجوان کردستانی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور

تیم کشتی نوجوانان کردستان در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی گروه ب کشور موفق به کسب یک نشان طلا، دو نقره و یک برنز شد.

به گزارش کودک پرس ، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان گروه ب کشور به مدت دو روز باحضور ده استان سراسر کشور به میزبانی شهرستان سیرجان در استان کرمان برگزار شد.

در این رقابت ها که طی روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه در سالن امام علی شهرستان سیرجان برگزار شد 114 کشتی گیر نوجوان به نمایندگی از 10 استان کشور در ده وزن 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم در هفت دوره و با انجام 266 کشتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با 12 کشتی گیر و با سرپرستی سامان ملکی و مربیگری برهان فاتحی، میلاد عبدی و علی عظیمی در این دوره از رقابت ها حضور یافت و توانست چهار نشان طلا، نقره و برنز را کسب کند.

در نتایج انفرادی وزن 92 کیلوگرم این مسابقات، محمدمبین عظیمی کشتی گیر خوش آتیه سقزی توانست با غلبه بر تمامی حریفان خود نشان طلای این وزن را از آن خود کند.

همچنین شایان حسامی و حمید حاجیان به ترتیب در اوزان 65 و 71 کیلوگرم توانستند دو نشان نقره را برای تیم کردستان به ارمغان آورند و بصیر پروا دیگر نمانیده کردستان نشان برنز وزن 80 کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

 

در نتایج تیمی این دوره از رقابت ها، کردستان با بدست اوردند یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت و تیم های فارس، مرکزی و گیلان به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

 

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار