194765
۱۰ بهمن ۱۳۹۷

برنامه نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان «سیمرغ و پروانه‌ها» اعلام شد

برنامه نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان در بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ، نمایش پنج فیلم و انیمیشن سینمایی «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق، «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی و «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر در سانس ۹:۳۰ صبح روزهای ۱۳ الی ۱۷ بهمن ماه ‌همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دنبال می شود. همچنین یک ساعت پیش از نمایش این فیلم‌ها از ساعت ۸:۳۰ دقیقه سینماگران کودک و نوجوان و عوامل فیلم‌ها در قالب جشن ۴۰ سالگی انقلاب به گپ و گفت با مخاطبان خود می‌پردازند.

همچنین روز شنبه ۱۳ بهمن فیلم «لکنت»، یکشنبه ۱۴ بهمن «پاستاریونی» ، دوشنبه ۱۵ بهمن انیمیشن «بنیامین»، سه شنبه ۱۶ بهمن فیلم «ضربه فنی»، چهارشنبه ۱۷ بهمن انیمیشن «آخرین داستان» به ترتیب در پردیس های سینمایی تماشا، فرهنگ، ماندانا، باغ کتاب و آزادی از ساعت ۱۰ در سانسی ویژه نمایش داده می‌شوند. همچنین در تهران سینماهای کوروش، راگا و شکوفه نیز به نمایش ۵ فیلم سینمای کودک و نوجوان می‌پردازند.

در مراکز استان‌ها نیز یک سالن از سینماهای میزبان جشنواره فیلم فجر به نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان اختصاص می یابد.

 

ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه‌ها» با همراهی مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، سازمان سینمایی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

منبع: دنیای سینما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار