194719
۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با دو حکم مدیرعامل کانون صورت گرفت:

انتصاب مشاور ادبی مدیرعامل و مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور احکام جداگانه‌ای، «مشاور ادبی» خود و «مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی» کانون را منصوب کرد.

به گزارش کودک پرس ، فاضل نظری در نخستین حکم، ضمن قدردانی از تلاش‌های حبیب‌الله بخشوده مدیرکل سابق کانون استان ایلام، از او به عنوان یکی از چهره‌های فرهنگی این روزگار و صاحب تجربه‌های ارزش‌مند در کانون یاد و او را به عنوان مشاور ادبی مدیرعامل منصوب کرده است.

حکم دیگر مدیرعامل کانون به افسون امینی اختصاص دارد که از آبان سال ۱۳۹۷ به سرپرستی اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون منصوب شده بود و اکنون در حکم جدید به عنوان مدیرکل معرفی شده است.

نظری در حکم امینی آورده است: رسالت اصلی کانون، زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادها و تعالی فکری کودکان و نوجوانان ایران عزیز اسلامی است. با این نگاه، ایجاد فرصت یادگیری مهارت‌ها، توسعه تجربه‌های خلاق و افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و روزآمدسازی روش و محتوای فعالیت‌ها از ضرورت‌های اساسی اقدامات امروز کانون به حساب می‌آید.

مدیرعامل کانون همچنین در این حکم اظهار امیدواری کرده است ضمن ملاحظه ظرفیت‌های متنوع نواحی و اقلیم‌های فرهنگی مختلف با تلاش آگاهانه و همت مجدانه شما و مجموعه ذیربط از رهگذر برنامه‌ریزی، هدایت و کنترل صحیح فعالیت‌های فرهنگی مراکز و اداره‌های کل استانی در مسیر تحقق اهداف کانون تلاش‌های مؤثری برداشته شود.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار