194658
۰۹ بهمن ۱۳۹۷
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان خبر داد:

صدور مجوز موافقت اصولی مهدهای کودک الکترونیکی شد

مهران کریمیان معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خوزستان از الکترونیکی شدن صدور مجوز موافقت اصولی مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مهران کریمیان اظهار کرد: صدور پروانه فعالیت، پروانه تاسیس، تمدید پروانه فعالیت، تعویض پروانه فعالیت و صدور المثنی برای مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان خوزستان توسط دبیرخانه کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی انجام می شود.

وی با اشاره به سیاست های دولت مبنی بر هوشمند سازی و الکترونیکی نمودن اهم فعالیت ها به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مردم افزود: در حال حاضر صدور مجوز موافقت اصولی برای متقاضیان مهدهای کودک که تا پیش از این یکی از خدمات مربوط به کمیسیون ماده ۲۶ بود، با همکاری دفاتر  پیشخوان های دولت در سراسر کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود.

کریمیان  بیان کرد: ارائه مدارک و فرم های استعلام به متقاضیان و تکمیل و ارائه مدارک به بهزیستی استان از طریق دفاتر پیشخوان صورت می پذیرد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان درباره مراحل صدور موافقت اصولی مهدهای کودک اظهار داشت: برای متقاضیان دریافت مجوز مهد کودک، پس از ثبت نام در درگاه الکترونیکیWWW.G۴B.IR، دفتر پیشخوان تعیین می شود و کد رهگیری دریافت می کنند.

وی در پایان افزود: پس از بررسی پرونده اولیه در دبیرخانه ماده ۲۶ و برگزاری جلسه کمیسیون، پرونده به واحد حراست، گزینش و معاونت تخصصی ارجاع داده شده و نتایج هر مرحله از طریق پیامک به متقاضی اعلام می شود.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار