194593
۰۹ بهمن ۱۳۹۷

عاملان تهدید دختر نوجوان به انتشار تصاویر خصوصی دستگیر شدند

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۲ جوان ۱۹ ساله که دختر نوجوان را به انتشار تصاویر خصوصی تهدید کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد بیان کرد: دختر 16 ساله ای با در دست داشتن شکایت نامه ای با چهره ای مضطرب و مستاصل خواستار پیگیری خواسته اش بود.
وی افزود: صحبت های این دختر نوجوان موید این بود که وی در فضای تلگرامی با یک پسر آشنا شده و پس از چند نوبت ارسال پیام با درخواست متهم عکس های خصوصی خود را در اختیار او قرار می دهد.
رییس پلیس فتا همدان اضافه کرد: پسر جوان به بهانه در دست داشتن عکس های خصوصی این دختر درخواست های از وی می کند که با مقاومت این دختر مواجه می شود.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: این پسر، دختر جوان را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی کرده و در ادامه شماره تماس و عکس ها را در اختیار دوستش قرار می دهد.

وی بیان کرد: تهدید و اخاذی دوست این پسر از این دختر نوجوان آغاز می شود اما این دختر 16 ساله تن به درخواست او نیز نمی دهد.
رییس پلیس فتا همدان گفت: پس از حضور دختر در پلیس فتا، ماموران با کارهای فنی و تخصصی هر دو متهم را شناسایی و دستگیر و آنها به جرم خود اعتراف کردند.
سرهنگ سرخوش نهاد توصیه کرد: افراد هنگام استفاده از فضای مجازی عکس های خود را به اشتراک نگذارند چراکه افراد سودجو از این تصاویر برای اخاذی بهره می گیرند.

وی اضافه کرد: برخی دختران از ترس اطلاع والدین اقدام به طرح شکایت نکرده و تن به خواسته افراد کلاهبردار می دهند که انتظار می رود والدین نسبت به استفاده فرزندان از فضای مجازی آگاهی و اطلاع داشته باشند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار