194556
۰۹ بهمن ۱۳۹۷
وحید ملتجی خبر داد؛

نوجوانان منتظر فصل سوم برنامه «اقیانوس آرام» باشند

وحید ملتجی تهیه‌کننده برنامه «اقیانوس آرام» مراسم اختتامیه فصل دوم این برنامه از ساخت فصل سوم آن خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مراسم اختتامیه فصل دوم «اقیانوس آرام» با حضور مدیر شبکه دو سیما، احسان محمدحسنی رئیس سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و عوامل و دست‌اندرکاران «اقیانوس آرام» برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم احسان محمدحسنی رئیس فرهنگی و رسانه‌ای اوج گفت: سپاسگزارم از کسانی که به سهم خودشان یک قطعه‌ای از پازل «اقیانوس آرام» را تکمیل کردند و امیدوارم این دورهمی‌های نوجوانانه و کارهای تأثیرگذار نوجوان در تلویزیون را به چند صدمین اثر برسانیم و جشن آن را دورهم برپا کنیم. من همیشه گفته‌ام ما در اوج همچون لابراتوار و آزمایشگاهی می‌مانیم که قرار است محصولات متنوعی را در عرصه فرهنگ و هنر تولید کنیم.

وی ادامه داد: خرسندم که اینجا اعلام کنم با گذشت ۷ سال فعالیت اوج بیش از ۱۷ هزار محصول و اثر هنری تولید کرده‌ایم. اتفاقاً از روی تأکید و توجه به نوجوانان در جشنواره فیلم فجر هم یک اثر سینمایی به نام بیست و سه نفر داریم که یک بازیگر چهره هم در آن اثر بازی نکرده و نشان دهنده جسارت و تأثیرگذاری نوجوانان در جنگ تحمیلی است. جایی که این نوجوانان با صدام دیدار می‌کنند و اتفاقات جذابی می‌افتد.

وی افزود: «اقیانوس آرام» کار خودش را از اربعین و جریان حضرت سیدالشهداء(علیه‌السلام) آغاز کرد، با قصه استودیو و سواحل نیلگون خلیج فارس گره خورد اما امیدوارم این هواپیما روی باند باقی بماند و خودش را برای پرواز دیگری آماده کند.

«اقیانوس آرام» نباید در این نقطه تمام شود و باید خودش را مهیای پرواز باشکوه‌تری کند. در بندرعباس جشن پایان برنامه را نگرفتیم بلکه جشن انگیزه‌سازی برای ادامه راه را برپا کردیم که ان‌شاالله ایرانی‌تر، اصیل‌تر و جذاب‌تر روی آنتن برویم.

 

محمدرضا جعفری‌جلوه رئیس شبکه دو سیما نیز در سخنانی گفت: فرصت مغتنمی است میان کسانی هستم که آینده کشور به دست آن‌ها ساخته می‌شود. دوست دارند به رسمیت شناخته شوند، دیده شوند و مورد اعتماد باشند. نوجوان قشری است که نیاز به حرکت، تجربه و حتی خطر کردن دارد و خودش را به صحنه می‌کشاند تا استعدادها و اعتقاداتش را در عمل به مرحله اثبات برساند. ما بزرگترها که دیروز شما نوجوانان بودیم یادمان باشد دوران نوجوانی را همین‌گونه دوست می‌داشتیم. آن‌هایی که در نوجوانی توانستند جنبه‌هایی از این نیاز را به منصه ظهور برسانند قطعا این روزها موفق‌ترند.

وی با ابراز امیدواری از ادامه «اقیانوس آرام» در تلویزیون، افزود: حق شما نوجوانان بود برنامه‌ای داشته باشید، تجربه کنید، خطر کنید و حرکت کنید. به تماشا بنشینید و خودتان را به تماشا بگذارید؛ فارغ از اینکه دچار خودبینی بشوید و ما در شبکه دو به عنوان مکمل تلاش‌های اوج، فرصت پخش را در این غوغای رسانه‌ای که برپاست خوشحالیم توانستیم این فرصت را در اختیار شما قرار دهیم و اصلاً منتی هم بر سر شما نیست.خوشبختانه تجربه «اقیانوس آرام» تجربه تلفیق ویژگی‌ها و شاخصه‌های نوجوانی بود. «اقیانوس آرام» فرصت این خطر کردن و مورد اعتماد واقع شدن را برای نوجوانان فراهم کرد. چرا که نوجوانان ما نیاز دارند از تجربه‌های پیشینیان بهره ببرند و در مسیر رشد خودشان الگو داشته باشند تا دچار هجمه‌ها و آسیب‌ها نشوند؛ بلکه مصون از خطرها عبور کنند.

 

وحید ملتجی تهیه‌کننده برنامه «اقیانوس آرام» از ساخت فصل سوم این برنامه تلویزیونی خبر داد و گفت: همیشه گفته‌ام ما در «اقیانوس آرام» برنامه تلویزیونی نساختیم بلکه در کنار یک گروه فرهنگی، زندگی کردیم. از ابتدا به دنبال یک جریان‌سازی ملی در حوزه نوجوانان بودیم امیدواریم که جامعه نسبت به نوجوان حساس‌تر شود. چرا که نوجوان خط پیشران مسیر انقلاب است و در این چهل‌سالگی انقلاب هم بایستی شعار ما اعتماد به همین نوجوانان باشد. بگذاریم از سال‌های اخیر که سن مسئولین ما بالا رفته اما تجربه «اقیانوس آرام» به ما نشان داد که می‌توانیم به نوجوانان اعتماد کنیم و به آن‌ها مسئولیت واگذار کنیم. خوشبختانه ساخت و تولید فصل سوم «اقیانوس آرام» قطعی شده است و با تغییراتی وارد مرحله تولید خواهد شد.

او تأکید کرد: یکی از اتفاقات مهم فصل جدید، اضافه شدن باشگاه مخاطبان «اقیانوس آرام» و راه‌اندازی اپلیکیشنی است که به نوجوانان ایران متصل می‌شود. امیدواریم بلندپروازی‌هایمان برای فصل جدید به مرحله تحقق نزدیک شود.

 

کارگردان «اقیانوس آرام» هم ترجیح داد پست اینستاگرامی خودش را برای حاضرین قرائت کند و پس از آن، عوامل، دست‌اندرکاران و ۳۰ نوجوان حاضر در استودیوی «اقیانوس آرام» تقدیر شدند.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار