194553
۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛

نشست‌های پرسش و پاسخ با موضوع انقلاب در باشگاه «نوجوان+»

باشگاه «نوجوان+» همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ، از ۸ بهمن فعالیت خود را در ۴۰ دبیرستان شهر تهران آغاز می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر مبنای وظیفه خود در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی، تمرکز ویژه‌ای بر حوزه نوجوانان شهر تهران دارد.

در همین راستا و با هدف استفاده از پتانسیل نوجوانان دختر و پسر در زمینه برگزاری برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی در ارتقای فرهنگ شهروندی و آموزش زندگی شهری، باشگاه «نوجوان+» به صورت حضوری و مجازی، برای مخاطب نوجوان برگزار می‌شود.

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باشگاه «نوجوان+» در ایام دهه فجر فعالیت خود را آغاز می‌کند. این باشگاه سلسله جلسات پرسش و پاسخ، تریبون آزاد، سخرنانی کارشناسان در حوزه آسیب‌های فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه‌ای و پاسخ به شبهات وارد شده به کار آمدی نظام جمهوری اسلامی را برگزار می‌کند.

 

باشگاه «نوجوان+» فعالیت خود را از ۸ بهمن در ۴۰ دبیرستان شهر تهران آغار می‌کند و تا ۲۵ بهمن ادامه دارد. همچنین این جلسات با مشارکت شبکه امید از ۷ تا ۲۴ بهمن با حضور بیش از هزار نوجوان شهر تهران در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود. همچنین بعد از اتمام برگزاری سلسله نشست‌ها، اردوهای تفریحی و آموزشی برای بازدید از اماکن تاریخی و فضاهای آموزشی شهر تهران ویژه نوجوانان شرکت کننده در جلسات، برگزار می‌شود.

 

همچنین اپلیکیشن «نوجوان+» برای برقراری ارتباط تعاملی در فضای مجازی با نوجوانان شهر تهران در نشست‌ها و اردوها تفریح معرفی می‌شود. این مجموعه اقدامات شروع فعالیت‌های باشگاه «نوجوانان+» خواهد بود و برای سال ۹۸ برنامه‌های متنوع برای اعضای حضوری و مجازی تدارک دیده شده است.

 

 

 

 

منبع: فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار