موقعیت فعلی شما : خانه/صدای مادران
19451
۱۶ تیر ۱۳۹۶

اعتراض به نکات منفی سریال عصریخبندان

سلام این قسمت از کارتون عصر یخبندان که بخش قابل توجهی از آن به چگونگی آشنایی دو ماموت هستش به زعم بسیاری از منتقدان دارای محتوا و پیامهایی از جنس رابطه جنسی پنهان است . بچه ها کلا این کارتون رو دوست دارند و کاقعا نمیشه بر حذرشون داشت یکبار دو بار سه بار حواسشون […]

سلام

این قسمت از کارتون عصر یخبندان که بخش قابل توجهی از آن به چگونگی آشنایی دو ماموت هستش به زعم بسیاری از منتقدان دارای محتوا و پیامهایی از جنس رابطه جنسی پنهان است .
بچه ها کلا این کارتون رو دوست دارند و کاقعا نمیشه بر حذرشون داشت
یکبار دو بار سه بار حواسشون رو پرت کنیم و نزاریم ببینند اما بالاخره خیلی ها میبینند و بچه های ما هم دیده و میبینند .
تکرار این صحنه ها و پیامهایی مستقیم و غیر مستقیم آن در باره ی چگونگی آشنایی دو ماموت و در ادامه و در قسمت بعدی با عرض معذرت بدنیا آمدن فرزندشون از جمله مواردی هستند که اگر بشه با یه تدبیر و ترفندی از کل قصه حذف بشن خیلی خوبه .جذابیت های این انیمیشن به قدری زیاده که من دیدم در جمع های خانوادگی هم خیلی ها با اشتیاق میشینن و شیرین کاریهای سیف و دیگر شخصیتها رو میبینن و سرگرم میشن .
اما پیامهای پنهان و نامناسبی که در ضمیر ناخودآگاه بچه به جا میمونه اصلا خوب نیست .
در باره ی اثر بسسسسسیار بالای ضمیر ناخودآگاه در همین رسانه ی خودمون کللللی برنامه دیدم و شنیدم و از زبان مشاوران تربیتی دلسوز هم همچنین .
به قول این بزرگان پیامهایی که از طریق ضمیر ناخودآگاه به بچه ها منتقل میشه ممکنه از سطح درک و فهم بچه ها بالاتر باشه اما به فراخور رشد و بلوغ فکری و جسمی بچه ها به مرور اثر مطلوب و نامطلوب خودش رو میگذاره
و این مساله بسیار حساس و قابل توجهی است .
ببخشید که طولانی شد
با تشکر از شما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار