194438
۰۸ بهمن ۱۳۹۷
رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر قشم خبر داد؛

نوجوانان قشمی پیشگام در بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلابی

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر قشم گفت: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرچم ۴۰ متری طراحی شده با اثر انگشت ۴۰۰ دانش‌آموز نوجوان قشمی در این جزیره به اهتزاز در می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامی اظهار داشت: روز 22 بهمن‌ماه پرچم 40 متری جمهوری اسلامی ایران با 40 آرم «لا اله الا الله»، طراحی شده با اثرانگشت 400 دانش‌آموز نوجوان قشمی در این جزیره به اهتزاز در خواهد آمد.

وی، انتقال مفاهیم انقلاب به نسل جوان و نوجوان، کادرسازی نیروهای انقلاب و جوان‌گرایی را از مهم‌ترین اهداف این اقدام برشمرد و افزود: این پرچم پس از اهتزاز در شهرستان قشم، محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر قشم تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید همواره نسبت به مسائل انقلاب احساس مسؤولیت کنند و در این برهه از زمان نیز پیشگام بزرگداشت جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب باشند.

 

گفتنی است، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در قشم راس ساعت 9 صبح از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم واقع درخیابان شهید رجایی آغاز و در خیابان منتهی به اسکله شهید ذاکری پایان می‌یابد.

 

گفتنی است، شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و 628 کیلومتر مربع وسعت، 150 هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، هرمز، شهاب و حرا در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار