194420
۰۸ بهمن ۱۳۹۷
در ویژه برنامه «کودکان انقلابی» انجام می‌شود؛

تشکیل ۱۵۰ گروه سرود نونهالان در خانه‌های کودک شهر تهران

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر، ۱۵۰ گروه سرود نونهالان در خانه‌های کودک شهر تهران در قالب برنامه «کودکان انقلابی» در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تشکیل می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، ویژه برنامه «کودکان انقلابی» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر، با هدف نهادینه کردن روحیه انقلابی در بین نونهالان برگزار می‌شود.

در این برنامه نوگلان خانه‌های کودک در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، ۱۵۰ گروه سرود تشکیل می‌‌دهند.
لوح فشرده‌ای شامل سه سرود با عنوان‌های؛ «هزار هزار پولک نور»، «ایران» و «سرود جمهوری اسلامی ایران» که توسط بخش محصولات سازمان فرهنگی هنری تولید شده است، به تمامی خانه‌های کودک تحویل داده شده و مربیان هر خانه کودک یکی از سه سرود را انتخاب و اجرای نهایی آن را به صورت تصویری تا ۱۳ بهمن به مسئولان گروه‌های سرود تحویل می‌دهند.
هیات داوران منتخب از مربیان خانه‌های کودک هر منطقه در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن، اجرای گروه‌های سرود نونهالان را از نظر شاخصه‌هایی چون چینش اعضای گروه، خارج از ریتم نخواندن گروه و خلاقیت در اجرا، ارزیابی و گروه سرود منتخب هر منطقه را به همراه فیلم اجرا به دبیرخانه برنامه در فرهنگ‌سرای اخلاق ارسال می‌کنند.
هیات داوران دبیرخانه برنامه «کودکان انقلابی»، ۱۶ بهمن از میان فیلم‌های ارسالی گروه‌های سرود منتخب مناطق ۲۲ گانه، سه گروه سرود برتر شهر تهران را انتخاب می‌کنند.
آیین اختتامیه با تجلیل از گروه‌های منتخب مناطق و تقدیر از سه گروه برتر در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.
دبیرخانه ویژه برنامه «کودکان انقلابی» در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، شماره ۱۴ واقع است و برای  کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ تماس بگیرید.
منبع: فرهنگ و هنر
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار