194401
۰۸ بهمن ۱۳۹۷

شهادت ۴ عضو یک خانواده از جمله دو زن و دو کودک یمنی در استان حجه

در حمله هوایی جنگنده‌های متجاوز سعودی – آمریکایی به روستای عماکیا در استان حجه یمن، چهار زن و کودک یمنی از یک خانواده به شهادت رسیدند.

به گزارش کودک پرس ، جنگنده های متجاوز آمریکایی- سعودی منزل مسکونی خانواده محمد حسین حدادی در روستای عماکیا در شمال ناحیه مجتبی و مرزهای ناحیه حرض در استان حجه را بمباران کردند که بر اثر این حمله هوایی چهار زن و کودک یمنی به شهادت رسیدند.

ولید المطهر خبرنگار شبکه المسیره در گزارشی گفت: در آستانه ورود به پنجمین سال تجاوزهای عربستان سعودی، متجاوزان همچنان خون مردم بیگناه یمنی را می ریزند و خانواده های یمنی را به طرز وحشیانه ای به خاک و خون می کشند و هیچ کس نیست که متجاوزان را از این نوع جنایتها منع کند. در جنایت دیگری که به دیگر جنایتهای خونین رژیم متجاوز سعودی افزوده می شود خانواده محمد حسین عبرا حدادی هدف بمباران جنگنده های سعودی در روستای عماکیا در دورترین نقطه شمال ناحیه مجتبی در مرزهای حرض قرار گرفت . رژیم سعودی این بار جنایت وحشتناک خود را ضد خانواده ای آواره و مستضعف و مظلوم مرتکب شد.

یکی از شهروندان یمنی در مصاحبه با خبرنگار المسیره گفت: «جنایت رژیم سعودی در هدف قرار دادن خانواده حدادی در منطقه عماکیا باعث شد اعضای یک خانواده به طور کامل به شهادت برسند».

یکی دیگر از شهروندان یمنی گفت: «جنایت وحشیانه و ظالمانه رژیم سعودی دو خانواده را هدف قرار داده است که یکی از آنها خانواده صالح صباری است».

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار